افزون بر 135 هزار نفر از دانش آموزان استان در مدارس ثبت نام كرده اند .

 به گزارش روابط عمومي اداره كل آموزش و پرورش استان يزد ، از ابتداي كار ثبت نام دانش آموزان تا كنون 135 هزار و 757 نفر از دانش آموزان در مدارس ثبت نام كرده اند.

مدير كل آموزش و پرورش استان با اعلام اين خبر ، از اولياي دانش آموزاني كه تا كنون موفق به ثبت نام نشده اند ، خواست در اسرع وقت نسبت به ثبت نام فرزندان خود اقدام نمايند.

 

" محمد كاظم رحيمي نژاد " افزود : زمان ثبت نام دانش آموزان براي سال تحصيلي 93-92 از پنجم خرداد ماه تا پانزدهم تير ماه در نظر گرفته شده بود كه اين مهلت تا پايان تير ماه تمديد شده است .

وي به نظارت ستاد ثبت نام استان و شهرستان ها بر روند ثبت نام دانش آموزان در مدارس اشاره كرد و اظهار داشت : در اين راستا تا كنون افزون بر 400 مورد بازديد توسط تيم هاي بازرسي اداره كل و ادارات شهرستان ها و نواحي صورت گرفته است .

رحيمي نژاد در خصوص نحوه دريافت شهريه در مدارس خاص نيز گفت : اين مدارس  موظف اند ميزان شهريه مصوب خود را در معرض ديد عموم نصب كنند و مبلغ شهريه بايستي به حساب آموزشگاه واريز و يا در قالب چك در وجه آموزشگاه پرداخت شود .

مدير كل آموزش و پرورش استان از اولياي دانش آموزان خو است شكايات و انتقادات خود را در مورد ثبت نام دانش آموزان به اداره ارزيابي عملكرد اداره كل آموزش و پرورش استان با شماره تلفن  7240241 و كارشناسان ارزيابي عملكرد آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان منعكس كنند .

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا