مدير مسئول هفته نامه بشارت نو يزد، گفت:‌ مسئولين فقط خواهان تعريف و تمجيد هستند و هرگونه انتقادي را به معناي تخريب دولت مي‌دانند. .

جواد آذرنگار در گفت و گو با خبرنگار فرهنگي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)-منطقه يزد، اظهار داشت: ‌هفته نامه بشارت نو پس از تغيير نام‌هايي از طوفان امروز، پيك بشارت و بالاخره در آبان ماه 82 تحت عنوان هفته نامه بشارت نو تحت عنوان يك نشريه سياسي، اجتماعي، فرهنگي، اقتصادي و ورزشي منتشر شد و تاكنون 95 شماره از آن در استان‌هاي اصفهان، ‌كرمان، ‌يزد‌، هرمزگان، جزيره كيش با مركزيت يزد انتشار يافته است.

وي افزود: ‌اين نشريه به صورت مستقل كار خود را شروع كرد و تا كنون وابستگي به هيچ جناحي نداشته و از آنجا كه يك نشريه دولتي نيست، با بودجه خصوصي منتشر مي‌شود و سعي شده است، تا حد امكان حرف مردم را با مسئولين در ميان بگذاريم.

آذرنگار در خصوص حمايت‌هاي مسئولين از مطبوعات تصريح كرد: ‌حمايت مسئولين از اين هفته نامه در حد صفر درجه است و سوبسيد كاغذي كه به همه نشريات استان تعلق گرفته است به اين هفته‌نامه ارائه نشد و علت آن نيز توضيح داده نشده است.

وي با بيان اينكه برخورد مسئولين سابق با نشريات بهتر بوده است، در ادامه گفت: مديران سابق با مسائل و مشكلات مطبوعات آشناتر بودند، در حاليكه دولت نهم چه در سطح استان و چه در سطح كشور برخورد خوبي با نشريات نداشته و تمايل ندارند، برنامه‌هايشان توسط نشريات منعكس شود و انتقاد پذيريشان كم است و تنها خواهان تعريف و تمجيد هستند و هرگونه انتقادي را به معناي تخريب دولت مي‌دانند.

مدير مسئول هفته نامه بشارت نو يزد، تلاش براي بهبود زندگي مردمي جامعه را رسالت واقعي يك روزنامه نگار عنوان كرد و در پايان يادآور شد: ‌تلاش براي روشن شدن نواحي تاريك قدرت وحكومت، اطلاع رساني و رابط بودن بين مردم و مسئولين كه در كشور ما يك طرفه مي‌باشد، از ديگر رسالت‌هاي يك روزنامه نگار است.

يزدفردا



  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا