یزدفردا: به گزارش ایسنا؛ با اعلام نتایج انتخابات شورای شهر و مشخص شدن اعضای شورای شهر تهران رایزنی‌هایی برای انتخاب شهردار جدید تهران آغاز شده است.


در این بین افرادی نیز براساس گمانه‌زنی‌ها مطرح شده‌اند و رایزنی‌هایی نیز با این افراد شده است که از جمله تازه ترین و شاید جدی ترین آنها می‌توان به محسن رضایی از کاندیداهای ریاست جمهوری و دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اشاره کرد.

براین اساس ایسنا طی گفتگویی با رییس رسانه‌ای ستاد انتخاباتی محسن رضایی درخصوص رایزنی با محسن رضایی برای شهرداری تهران، اظهار داشت: براساس گفت‌وگویی که با وی داشته‌ام ، تاکنون صحبت‌هایی در این خصوص با وی مطرح شده اما هنوز آقای رضایی در این مورد نظری نداده است.

گیل‌آبادی در این گفت‌وگو افزود: این پیشنهاد از سوی افرادی متفاوت و نیز تعدادی از اعضای شورا مطرح شده است و با توجه به اینکه آقای محسن رضایی در فضای انتخابات ریاست‌جمهوری و قبل از آن، جریان سومی را دنبال می‌کردند که عقلانی و منطقی باشد، براین اساس ارایه پیشنهاد از سوی گرو‌ه‌های مختلف، غیرقابل پیش‌بینی نبوده است.

وی اضافه کرد: آقای رضایی در جریان انتخابات ریاست جمهوری هم شعار دولت فراگیر را مطرح کرده است که در آن دو مؤلفه‌ کارآمدی و ولایت فقیه مورد تاکید قرار گرفته است و هر پیشنهادی که در آن این دو مؤلفه رعایت شود، می‌تواند مورد پذیرش قرار گیرد.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا