شیخ احمد القطان، رییس جمعیت قولنا و العمل و شیخ ماهر عبدالرزاق، رییس جمعیت اصلاح و وحدت لبنان با حضور در سفارت با غضنفر رکن‌آبادی، سفیر ایران ملاقات و ضمن تبریک پیروزی دکتر حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری، درباره تحولات صحنه داخلی لبنان و تحولات منطقه گفت‌وگو کردند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، رییس جمعیت قولنا و العمل برگزاری انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری ایران را بهترین نشانه از وجود دموکراسی حقیقی در نظام جمهوری اسلامی دانست و ابراز امیدواری کرد در پرتوی برگزاری این انتخابات شکوهمند همکاری میان کشورهای منطقه هر چه بیش‌تر تقویت شود.

رییس جمعیت اصلاح و وحدت لبنان نیز با اشاره به تحولات اخیر در شهر صیدا و نقش بارز دشمنان اسلام و یاران داخلی آنان در شعله‌ور کردن فتنه‌های مذهبی و طایفه‌یی در این کشور، بر لزوم وحدت و تقویت ثبات در لبنان تأکید کرد.

غضنفر رکن‌آبادی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان نیز با اشاره به حضور گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: الطاف‌الهی همواره شامل حال ملت ایران بوده و جمهوری اسلامی ایران با حفظ پایبندی به اصول و ارزش‌های خود، مرحله جدیدی را در تعامل با صحنه منطقه‌یی و بین‌المللی آغاز خواهد کرد.

او با تشریح توطئه‌های دشمنان در ایجاد فتنه‌های مذهبی و طایفه‌یی در منطقه و در لبنان، بر حفظ وحدت و یکپارچگی ملت‌ها تأکید کرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا