وارده به یزدفردا "محمد مومنی:امروز ،وقتی می خواستم برای انجام كاری به دانشگاه بروم ناگهان با بنرهایی روبرو شدم كه بر روی آن نوشته شده بود "همایش تقدیر از دكتر عارف" و عكسهای دكتر روحانی رییس جمهور منتخب ، جناب خاتمی و دكتر عارف بر روی آن نقش بسته بود سوای از اینكه جناب عارف فردی نجیب ، نخبه ومتدین بوده وتا به حال بر خلاف بسیاری از اصلاح طلبان افراطی ،رفتارهای هنجارشكنانه ای نداشته است برایم سوال شد :

 

·       آیا این همایش واقعا همایش تجلیل از ایشان است یا همایش استفاده ابزاری از موقعیت مناسب ایشان در دارالعباده به منظور ایجاد موج جدیدی برای سهم خواهی ؟

·       آیا این همایش برای تكریم شخصیت ایشان است یا برای مصادره  تمام عیارپیروزی انتخاباتی دكتر روحانی به نفع اصلاح طلبان ونادیده گرفتن سایرین؟

·       آیا اصالتابرگزاری جشنهای پیروزی انتخاباتی كه از زمان دولتهای گذشته باب شده است امری ممدوح است یا مذموم؟

·       آیا اساسا اصلاح طلبان ،با كاندیدا شدن دكتر روحانی و كنار رفتن دكتر عارف موافق بودند ویا به شدت معترض وبه اكراه و اجبار آن را پذیرفتند؟

·       آیا ستادهای دكتر عارف در یزد وسران اصلاح طلب یزدی در دارالعباده كار تبلیغاتی قابل توجهی برای پیروزی دكتر روحانی انجام دادند ویا به گوشه ای رفتند و نظاره گر شدند و پس از اعلام نتایج گفتند ما هم بودیم؟

·       آیا سران اصلاح طلب یزدی در جشن تقدیر از اعضای ستاد دكتر روحانی در یزد دعوت بودند و یا در این مراسم شركت ننمودند چون در تصاویر منتشره هیچكدام حضور نداشتند؟

·       آیا سران حزب اعتدال و توسعه كه محوریت اصلی ستادهای روحانی را بر عهده داشتند با سران اصلاح طلب یزدی كنار خواهند آمد ویا اساسا در ذهن اصلاح طلبان محلی از اعراب نخواهند داشت و بر خواهند خرد؟

·       آیا پیروزی دكتر روحانی را ستادهای او رقم زدند یا سونامی روحانی وتدبیر و امید را مردم برگشته از افراط و تفریطهای دولتهای قبل بوجود آوردند؟

·       آیا آن استاد ،آن دانشجو ،آن معلم ،آن كاسب، آن كارگرچندین ماه حقوق نگرفته ،آن كشاورز وروستایی دور از مركز ،آن جوان  مظلوم و بیكارمنطقه محروم چاهك و كرخنگان ،مهردشت ،بهاباد و... كه حماسه اصلی را آفریده و به رییس جمهور منتخب رای داده در این بازیهای سیاسی مسخره دیده خواهد شد؟

·       آیا با برگزاری این همایشهای پر طمطراق مشكل گرانی و معیشت ،مشكل فقر و بیكاری ،مشكل تحریم و جنگ اقتصادی ،مشكل پیشرفت و نو آوری و... حل خواهد شد؟

پس از گذشتن این همه سوالات در ذهنم ، به خود گفتم ان شااله همه این اقدامات برای خدا و سرفرازی ملت عزیز ایران باشد و الا ............

برداشت اول و یكی مانده به آخر:

 رئیس جمهور منتخب :

سیاست ما سیاست جذب است نه دفع. هرکس به هرنامزدی رای داده برای ما عزیز است. خدا را گواه می‌گیرم کسی که به من رای داده با کسی که به سایر نامزدها رای داده به یک اندازه برای من عزیز است و ما تمام 75 میلیون ایرانی را با چشم واحد نظاره می‌کنیم.

 

برداشت پایانی:

 

دست خدا بر سر ماست                     خامنه ای رهبر ماست

 

Yazdelection.blogfa.com

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا