مردم برای یک لقمه نان در صف کمیته امداد هستند و کارخانجات به دلیل مشکلات اقتصادی کارکنانشان را اخراج می کنند، با این وضعیت بذل و بخشش کردن نشان جای تاسف دارد و این به معنای حراج گذاشتن بیت المال است.

 

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: بذل و بخشش های دولت احمدی نژاد در دادن مدال و نشان با صرف میلیون ها تومان هزینه دور از شأن دولتی است که داعیه عدالت محوری دارد.

به گزارش ایلنا، عزیز اکبریان خطاب به رئیس جمهور گفت:مردم برای یک لقمه نان در صف کمیته امداد هستند و کارخانجات به دلیل مشکلات اقتصادی کارکنانشان را اخراج می کنند، با این وضعیت بذل و بخشش کردن نشان جای تاسف دارد و این به معنای حراج گذاشتن بیت المال است.

نماینده مردم البرز در مجلس شورای اسلامی افزود: حرف های آقای الهام سخنگوی دولت دور از شأن معارف اسلامی است و به معنای لکه دار کردن معارف دینی است و نشأت گرفته از نظر انجمن حجتیه است.

وی در ادامه با انتقاد از وزیر راه و شهرسازی در عجله برای افتتاح مسکن مهر گفت: دو سال پیش احداث یک هزار و ۵۰ واحد مسکن مهر در شهر هشتگرد انجام شد اما به دلیل نبود امکانات ۵۰ درصد این واحدها قابل سکونت نیستند.

اکبریان افزود: چند روز پیش خانه ای را تزئین و به همراه رئیس جمهور آن را افتتاح کردید و از صداوسیما هم پخش شد، در حالی که واحدهای مسکونی آنجا قابل سکونت نیست.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از رئیس جمهور خواست تا به افتتاح های عجولانه خاتمه دهد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا