سرپرست استانداري يزد در گفتگو با سيماي مركز يزد:در هفته دولت 485 پروژه به بهره برداري خواهد رسيد

يزدفردا "سرپرست استانداري يزد در گفتگو با مركز سيماي استان يزد از افتتاح 485 پروژه عمراني، خدماتي و اقتصادي در هفته دولت خبر داد.

سيدعليرضا نبوي زاده با گراميداشت ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر، از آنها به عنوان اسطوره هاي كار، تلاش و از خودگذشتگي ياد كرد و گفت: اين عزيزان الگوهاي جاوداني در تاريخ انقلاب اسلامي به شمار مي روند كه جا دارد همه مسئولين با تبعيت از راه آنها، زمينه هاي رشد و تعالي ميهن اسلامي را فراهم آورند.

نبوي زاده با اشاره به فرا رسيدن هفته دولت افزود: امسال در هفته دولت 485 پروژه با سرمایه‌ای بالغ بر 434 ميليارد تومان به بهره برداري خواهد رسيد ضمن آن كه با افتتاح اين پروژه ها نزديك به هزار نفر اشتغال ايجاد خواهد شد.

نبوي زاده از راه انداري كارخانه گندوله سازي اردكان با اعتبار 140 ميليارد تومان و كارخانه فرآوري زغال سنگ طبس با اعتبار 130 ميليارد تو مان به عنوان عمده ترين پروژه هايي ياد كرد كه در هفته دولت به بهره برداري خواهد رسيد. وي ادامه داد: افتتاح 7 گلخانه در بخش كشاورزي، بهره برداري از پست هاي 132 كيلووات چاهك و 63 كيلووات منتظرقائم يزد در بخش برق، افتتاح مخزن 1000 مترمكعبي آب طبس در بخش آب و فاضلاب. بهره برداري از 1402 واحد مسكوني در بخش مسكن و شهرسازي و راه اندازي 20 دفتر ICT روستايي در بخش مخابرات از ديگر پروژه هاي مطرحي مي باشد كه در هفته دولت امسال به بهره برداري خواهد رسيد. وي افزود: بخش مخابرات با 228 پروژه و بخش صنايع و معاون با اعتباري بالغ بر 315 ميليارد تومان به ترتيب از نظر تعداد و ميزان اعتبار پروژه هاي قابل بهره برداري، جزء بخش هاي نخست در هفته دولت امسال به حساب مي آيند.

يزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا