در شرايطي كه هنوز ما بسياري از منتخبان مردم را از نزديك نديده‌ايم و حتي جلسات آغاز نشده وارد شدن به چنين مباحثي چندان خوب نيست. حتي بحث قاليباف كه مديريت خوبي نيز داشته است هنوز مطرح نشده آن هم در حالي كه وي بي‌شك يكي از گزينه‌هاي اصلي شهردار شدن است.

مرتضی طلایی به سخنان دیروز مسجد جامعی واکنش نشان داد. رئيس كميسيون فرهنگي شوراي اسلامي شهر در گفتگویی که با «تهران پرس» داشت،در پاسخ به این سوال که مسجد جامعی، محسن هاشمی را گزینه شهرداری عنوان کرده است، گفت: پرداختن به بحث انتخاب شهردار در شرايط كنوني موضوعيتي ندارد و كساني كه چنين مباحثي را مطرح كرده‌اند تنها نظرات شخصي خود را گفته‌اند.

مرتضي طلايي افزود: در شرايط كنوني يكي از مطالبات اصلي كه بسياري از مردم در گفت‌وگو با ما مطرح مي‌كنند اين است كه ما تمام تلاش خود را براي حضور مجدد قاليباف در رأس شهرداري آينده فراهم كنيم تا شهروندان بار ديگر از خدمات ايشان بهره‌مند شوند.

وي خاطرنشان کرد: در شرايطي كه هنوز ما بسياري از منتخبان مردم را از نزديك نديده‌ايم و حتي جلسات ما آغاز نشده وارد شدن به چنين مباحثي چندان خوب نيست. حتي بحث قاليباف كه مديريت خوبي نيز داشته است هنوز مطرح نشده آن هم در حالي كه وي بي‌شك يكي از گزينه‌هاي اصلي شهردار شدن است. ما بايد با وي وارد مذاكره شويم و جلسات خود را برپا كنيم و سپس دست به انتخاب افراد بزنيم.

طلايي عنوان کرد: بهتر بود تا دوستان ابتدا دست در دست هم قرار مي‌دادند و جلساتي برگزار مي‌كردند و اجازه قطب‌بندي در شورا را نمي‌داديم. ما تاكنون هيچ اظهارنظري را انجام نداديم تا ابتدا جلسات برگزار شود و براساس نتايج جلسات و مذاكرات اقدام كنيم، اما متأسفانه اظهار‌نظرهاي اينچنيني باعث جهت‌گيري و دو قطبي شدن شوراها مي‌شود.

عضو منتخب چهارمين دوره انتخابات شوراي شهر اظهار کرد: ما ۳۱ مكلف هستيم تا به نحو احسن خدمت‌رساني انجام دهيم و هركس خلاف اين امر را انجام دهد به مردم جفا كرده است. بهتر است كمي در كارهاي اعضا تأمل كنند و سپس چنين مباحثي را مطرح كنند. اكنون اكثريت شوراي شهر در اختيار اصولگراهاست و در صورت قطب‌بندي، ظرفيت اين سمت بيشتر مي‌چربد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا