مشاور استاندار و مسئول كمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان گفت: فعالیت رسانه های استان در جریان انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی مطلوب بوده است.

"سید عبدالمجید قائم محمدی" روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی استانداری یزد، ضمن تبریك حماسه آفرینی ملت شریف ایران اسلامی و آرزوی موفقیت برای حجت الاسلام و المسلمین دكتر روحانی؛ منتخب ملت ،تعامل خبرنگاران و اصحاب رسانه استان با كمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات را پویا و سازنده ارزیابی كرد.

وی گفت: با تمهیدات اندیشیده شده از جمله راه اندازی مركز خبر ستاد انتخابات، فعالیت خبرنگاران در روز انتخابات از رشد كمی و كیفی بالایی نسبت به دوره های قبل برخوردار بود.

مدیركل روابط عمومی استانداری، از عوامل صدا و سیما به ویژه دست اندركاران بخشهای صدا، سیما و خبر و خبرنگاران خبرگزاریها،سایتهای خبری و مطبوعات در راستای اطلاع رسانی دقیق و شفاف به مردم استان قدردانی  و تصریح كرد: نقش رسانه ها در حضور حداكثری مردم در عرصه حماسه سیاسی، نقشی سازنده و موثر بوده است.

قائم محمدی همچنین همراهی و همكاری مدیران دستگاه های اجرایی و روابط عمومی ادارات و نهادها در راستای تبلیغ برای حضور حداكثری مردم در عرصه  انتخابات را ارج نهاد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا