شمارش آراي انتخابات شوراي اسلامي شهر يزد با 150 كانديدا هنوز ادامه دارد و امروز بعد از اتمام اعلام خواهد شد.

اعظم السادات میرجلیلی === خبرنگار یزد فردا مستقر در اتاق خبر فرمانداری یزد ===  شمارش آرای انتخابات شورای اسلامی شهر یزد با 150 كاندیدا به عنوان بزرگترین حوزه انتخابیه استان با تلاش شبانه روزی در فرمانداری یزد هنوز ادامه دارد و امروز بعد از اتمام اعلام خواهد شد.

برخی از اعضای ستاد در 48 ساعت گذشته فقط 3 تا 4 ساعت خوابیده اند و انجام وظیفه و تكلیف را مقدم دانسته و در حال پیگیری و جمع بندی آرا هستند . تعدادی از شعب سطح شهر یزد ساعت 18 روز شنبه شمارش آرا را اتمام نموده و صندوق های رای را تحویل نمودند كه همین موضوع باعث كندی كار شمارش و جمع بندی شده است. 

خبرنگاران مستقر در اتاق خبر ستاد انتخابات شهرستان یزد در فرمانداری نیز كماكان  منتظر در یافت  اسامی منتخبان و اعلام جهت اطلاع عمومی هستند و به محض دریافت وظیفه خود را انجام خواهند داد. 

خبرنگاران مستقر در اتاق خبر فرمانداری تلاش های شبانه روزی عزیزالله سیفی فرماندار، حسین عسكر زاده رئیس ستاد انتخابات شهرستان، امامیان،كلمبو،چمنی،میرزابابایی و محتشمی اعضای كمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان ، حاج محمود عظیمی نیا ،رحیمی نژاد ، بهشتی و دیگر دست اندر كاران ستاد انتخابات و اعضای هیئت نظارت و نمایندگان نظارت شورای نگهبان و هیئت اجرایی ،مهدی تقوایی جانشین ستاد انتخابات استان را از نزدیك مشاهده نموده و برای سلامتی همه خدمت گزاران به مردم و جمهوری اسلامی آرزوی سلامتی و موفقیت داریم. 

عكس:خبرنگار یزد فردا === مسعود میرجلیلی ===










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا