سرویس گزارش . امیررضازاده  ؛ دکتر محمد دهستانی رئیس و مهندس محمد رضا علمدار یزدی قائم مقام ستاد مرکزی دکتر حسن روحانی در استان  بعد از اعلام نهایی نتایج انتخابات با ایت الله ناصری امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان یزد دیدار کردند.
در این دیدار که با حضور  حجت السلام رحمانی مشاور امور روحانیون استاندار ومسولین برخی از کمیته های ستاد مرکزی روحانی برگزار شد :

آیت الله ناصری ضمن عرض تبریک انتخاب دکتر حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور ایران اسلامی از اعضای ستاد مرکزی خواست تا با درایت و تفکر دکتر حسن روحانی را برای تثبیت آرمانهای انقلاب و ارزش های دینی یاری کنند .


آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان  و امام جمعه یزد، دکتر حسن روحانی را فردی مبارز و انقلابی دانست و افزود : تمام کسانی که در عرصه انتخابات فعالیت کرده اند باید با همراهی و همکاری از تفکر و دانش های یکدیگر در جهت پیش برد اهداف انقلاب اسلامی استفاده کنند .
آیت الله ناصری شروع دولت حسن روحانی را شروعی صمیمی ، برادرانه و خوب عنوان کرد و اظهار داشت امیدواریم این دوستی و محبت در دیگر رده های این دولت نمایان باشد .
وی در ادامه افزود : مسئولین باید پاسدار این نظام و انقلاب باشند و با روشنفکری ایرانی سربلند و با شکوه در عرصه بین المللی بسازند تا نسل های آینده بتوانند به صورت کامل از برکات این نظام و انقلاب استفاده کنند .
امام جمعه یزد برگزاری مراسم تجلیل از عوامل اجرایی ستاد مرکزی دکتر روحانی،  و برگزاری جشن نیمه شعبان به نام آقا امام زمان (عج) را بسیار ارزشمند و مفید دانست و حاضرین در جلسه را به رعایت حقوق شهروندی و قوانین و مقررات حاکم توصیه کرد .


مهندس محمد رضا علمدار یزدی قائم مقام ستاد مرکزی دکتر حسن روحانی در استان یزد  با بیان اینکه جشن پیروزی زمانی خواهد بود که هیچ فرد بیکاری در جامعه نباشد و تمام ملت ایران از روش و عملکرد اقتصادی دولت رضایت داشته باشند در خصوص نحوه برگزاری جشن پیروزی ملت گفت : اعضای ستاد دکتر روحانی از اوایل فعالیت های انتخاباتی رعایت حقوق شهروندی را سرلوحه اقدامات خود قرار داده اند ودر این راستا به پاس تحمل و تکریم همشهریان عزیز جشن با شکوهی جهت تقدیر و تشکر از اعضای ستاد مرکزی استان  و مردم فهیم یزد در چارچوب قوانین و مقررات حاکم در شهر یزد برگزار خواهند کرد .










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا