بيانيه ستاد ائتلاف اصلاح‌طلبان دکتر روحانی در استان یزد
بسمه‌تعالی
مردم نجیب، شریف و مدبر استان یزد
به خواست و اراده ملت، اصلاح و اعتدال مورد اقبال و پذیرش قرار گرفت و فرزند شايسته ملت دکتر حسن روحانی به عنوان رییس جمهور برگزيده شد. همت والایتان را می‌ستاییم و این پیروزی را به تک‌تک شما عزیزان تبریک مي گوئيم. همچنين در این جشن بزرگ ملی، شادباش خود را نثار آموزگار سپیدمویمان می‌کنیم که با گذشتن از حق خود، درس'عارف'‌انه‌ پیروزیِ اخلاق بر خودمداری و خرد جمعی بر خواست فردی را به همگان آموخت و اينك اصلاحات در کنار خاتمی عزیز، رهبري ديگر برای خود یافت که نماد روش و منش اصلاح‌طلبی شد. قطعاً نام عارف عزيز در تاریخ معاصر ایران و مهم‌تر از آن در قلب همه ایرانیان برای همیشه حک خواهد شد.
به همه کسانی که در این سال‌ها برای اصلاح کشور و زنده نگه داشتن جریان اصلاح‌طلبی تلاش کردند، رنج بردند و جانانه ایستادند، درود می‌فرستیم و در کنار ملت شریف ایران، به خاتمی بزرگ، هاشمی عزيز و شخص آقای دکتر روحانی و همه فعالان و هم‌راهان همیشگی اصلاحات و اعتدال تبریک صمیمانه داريم.
اينك بار امانتی سنگین بر دوش همه ما و به ویژه رئيس جمهور منتخب است تا در شرایط پیچیده کنونی، کشور به مسیر اصلاح و اعتدالي كه خیر همگان در آن است، بازگردد. قطعاً پاسخ به خوبی‌ها و بزرگواری‌های شما مردم عزیز، از مسير ارتقای وضعیت معیشت و منزلت در کشور، رشد روزافزون عقلانیت، انسجام و پویایی اجتماعی و اخلاق‌مداری است.
امروز روز دوستی و هم‌دلی‌هاست. روز اتحاد و یک‌پارچگی برای ساختن بیش از پیشِ میهن عزیزمان ایران است. امروز روزی است که باید زخم‌های ناروایی‌ها را فراموش کرد، انتقام‌ها را کنار گذاشت و نشان داد که اصلاحات در عمل مبتنی بر زندگی و "زنده باد مخالف " من است. امروز باید دست همگان را برای یاری و همکاری بر محور اصلاح و اعتدال گشود. امروز روز "ما" شدن است.
ستاد ائتلاف اصلاح‌طلبان استان وظيفه خود مي داند از همراهي همه اعضاء، همكاري و تشريك مساعي مردم عزيز استان بويژه از ستادهاي فرعي و شهرستاني و همچنين از همكاري و همدلي ستاد مركزي تبليغاتي دكتر روحاني در استان يزد صميمانه و خاضعانه سپاسگذاري نموده، توفيق همه گان را در مسير تحقق شايسته "دولت تدبير و اميد" از خداي بزرگ مسئلت نمايد.
به امید فردایی بهتر برای یزد، ایران و همه ایرانیان
ستاد ائتلاف اصلاح‌طلبان دکتر روحانی در استان یزد
 

25 خرداد 1392

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا