سیاست > انتخابات - در پی برگزاری شکوهمند انتخابات ریاست جمهوری ،محمدرضا عارف در پیامی این پیروزی ملت ایران را به مردم و رهبری انقلاب تبریک گفت.

به گزارش خبرآنلاین، متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
مردم عزیز ایران؛

با اهداء سلام و درود،

خرسندم از اینکه با همراهی شما توانستیم بار دیگر فجر روشن امید را شاهد باشیم. خوشنودم از اینکه یک بار دیگر ثابت کردیم این مردم هستند که صاحبان و ولی نعمتان واقعی این کشورند.

امروز افتخار می کنم در کنار شما و همراه با شما حماسه ای خلق کردیم که فارغ از هرگونه نگاه خاص سیاسی، پیروز مطلق آن، ایران و ایرانی است. امروز همه ایرانیان از هر قوم و مذهب و از هر جریان و تفکری در خلق این حماسه سهیم اند و نباید فراموش کنیم که عامل این اتحاد و اشتراک "امید" بود؛ امید به فردایی بهتر و پیشرفت و تعالی ایران سرافراز.

مردم ایران بار دیگر ثابت کردند که اگر صداقت و حسن رفتار و اخلاق مداری را در خدمتگزاران خود ببینند به بهترین شکل ممکن همراهی می کنند و امروز چنین کردند. از صمیم قلب امیدوارم که این حضور، آغازگر فصل جدیدی از همدلی، اصلاح طلبی و اخلاق مداری، در سایه عقلانیت و اعتدال باشد و دولت آینده بتواند با بهره گیری از موقعیت کسب شده، فردایی بهتر برای ایران عزیز اسلامی محقق نماید.

اینجانب ، به عنوان فرزند کوچک ملت ،ضمن تبریک این پیروزی به مردم شریف ایران ، بویژه رهبر معظم انقلاب و کلیه دست اندرکاران برگزاری این حماسه پرشور و شعور، همانند گذشته بر عهد خود با شما باقی میمانم و با تمام توان در خدمت منش و اهداف اصلاح طلبی و اخلاق مداری و کمک به دولت و رییس جمهور آینده خواهم بود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا