مهندس فرزاد دهقانی، كاندیدای چهارمین دوره انتخابات شورای شهر یزد گفت: روشهای سنتی تبلیغات، تبعات و هزینه هایی دارد كه این هزینه ها را مردم نباید متحمل شوند.

مهندس فرزاد دهقانی در گفتگو با خبرنگار یزد فردا اظهار داشت: با نزدیك شدن به پایان مهلت تبلیغات كاندیداهای شورای شهر، در و دیوار شهر پر از پوستر، بنر و عكسهای مختلف از كاندیداها شده است و حتی درختان یزد نیز از این تبلیغات بی بهره نمانده اند و بیش از شماره برگهایشان، پوستر نامزدهای مختلف را به دوش می كشند.

این مهندس IT عنوان كرد: یزد كه پایلوت طرح شهروند الكترونیك در كشور است، نباید هنوز هم به صورت سنتی و با استفاده از روشهای قدیمی و با پوشاندن در و دیوار شهر از پوستر و عكس، شاهد تبلیغات كاندیداها باشد زیرا این اقدام چهره ناخوشایندی به شهر یزد كه محل تردد گردشگران داخلی و خارجی نیز هست، می دهد.

وی ادامه داد: علاوه بر صرف میزان بسیار بالایی كاغذ، رنگ و هزینه های چاپ و به كارگیری افرادی برای چسباندن این پوسترها در هر جا كه دستشان می‌رسد، بعد از انتخابات نیز ماموران شهرداری مجبورند این پوسترها كه حجم بالایی نیز دارد را با زحمت و مشقت از سطح شهر جمع آوری كنند، مهمتر اینكه هزینه این جمع آوری از درآمدهای شهرداری و به صورت غیرمستقیم از جیب مردم یزد هزینه می شود.

مهندس دهقانی افزود: مردم فهیم و شریف یزد ثابت كرده اند كه مسائل را به خوبی درك می كنند و گول ظاهرسازی بعضی كاندیداها كه به صورت وسیع دست به تبلیغات می زنند را نخواهند خورد و با مطالعه، كنكاش و پرس و جو، كاندیدای اصلح و كارآمد را برای اداره شهر انتخاب خواهند كرد.

این كاندیدای شورای شهر یزد ادامه داد: مردم شریف یزد به خوبی تشخیص می دهند كه چه كسی توانایی و قصد خدمت به شهر و شهروندان را دارد و بدون تردید انتخاب مردم یزد انتخابی درست و صحیح و از روی تفكر و تعقل خواهد بود.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا