در پی بی اخلاقی برخی از افراد و پاره کردن بنرهای دکتر قالیباف و دیگر اقلام تبلیغاتی ایشان در سطح شهر سخنگوی ستاد مرکزی دکتر قالیباف در استان یزد از مرتکبین اینگونه اعمال خواست اخلاق را رعایت کنند .

در پی بی اخلاقی برخی از افراد و پاره کردن بنرهای دکتر قالیباف و دیگر اقلام تبلیغاتی ایشان در سطح شهر سخنگوی ستاد مرکزی دکتر قالیباف در استان یزد از مرتکبین اینگونه اعمال  خواست اخلاق را رعایت کنند .

احمد نیا با اشاره به اینکه فرهنگ انتخابات اسلامی تاکید بر آن دارد که هواراان نامزدها در جهت معرفی نامزد مورد نظر خود تلاش نمایند اظهار داشت : در روزهای اخیر عده ای هوادارنما و بهتر است بگوییم فرصت طلب  اقدام به پاره کردن بنرها و امحا سایر اقلام تبلیغاتی دکتر قالیباف کرده اند و در مواردی هم اقدام به شکستن شیشه ماشین های پارک شده اطراف ستاد شده است.

محمد صادق احمدنیا در ادامه افزود: با درایت و هوشیاری مسئولین و همچنین فعالین عرصه انتخابات باید دست  فرصت طلبان را از صحنه انتخابات قطع کرد و با همت تمام ستادها برگ زیرین دیگریدر کارنامه نظام ثبت کرد .

وی درادامه تاکید کرد :منشور فرهنگی و اخلاقی انتخابات در نظام اسلامی هرگز مشوق اینگونه رفتار نبوده و به حمدالله هیچ یک از نامزد ها نیز راضی نیستند که هواداری با مخدوش کردن چهره انتخابات برای آنها رای آوری نمایند .

احمدنیا هشدار داد در صورت ادامه این روند بسیار صریح تر از این با مردم سخن خواهیم گفت و ماهیت اصلی این افراد را به مردم معرفی خواهیم کرد .










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا