امید عندلیب فیروز آبادی طی نامه ای انصراف خود را از کاندیداتوری شورای شهر میبد اعلام کرد

 

بسمه تعالی

مردم فهیم ،قدرشناس و ولایتمدار شهرستان میبد

سلام علیکم

خداوند منان را شاکرم که به بنده حقیر موهبت داشتن الطاف و عنایت شما مردم بزرگوار عطا فرمود.

انتخابات صحنه با شکوه ملت است و انتخابات تبلور واقعی مردم سالاری دینی می باشد.نامگذاری بجا و شایسته امسال به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از سوی رهبر فرزانه انقلاب جهت تحقق بخشیدن به این مهم می باشد که مردم در سرنوشت جامعه خویش سهیم باشند.

در همین راستا اینجانب به درخواست برخی از ائتلاف ها و شخصیت های برجسته شهرستان وظیفه خود دانستم پای در این عرصه مهم بگذارم.در زمانی که افتخار داشتم مشاور جوان فرماندار میبد باشم چند برنامه مهم شهری را پیگیری می کردم که بنا داشتم براساس همان برنامه ها به طور جدی در خدمت همشهریان عزیزم باشم این برنامه ها عبارتند بودند از شهروند الکترونیک و سند چشم انداز برای زیباسازی و مبلمان شهری.

هم اینک اعتقاد دارم با توجه به حضور تعداد زیاد کاندیداهای شورای شهر که در میان آنها افراد شایسته و با تجربه حضور دارند ،این امر واجب کفائی است.

به همین خاطر با مشورت بزرگان شهر با دیدگاه های مختلف و توصیه آنان مبنی بر اینکه با تجربه بیشتری وارد عرصه انتخابات شوم ،ضمن تشکر،قدردانی و عرض پوزش از همه گروه ها ائتلاف ها و افرادی که اعلام حمایت و همکاری فرمودند به نظر بزرگان تمکین نموده و انصراف رسمی خود را اعلام می نمایم.

شایان ذکر است جهت همکاری با منتخبین مردم عزیز برای اعتلا و پیشرفت شهر آمادگی خود را اعلام می نمایم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا