جمعی از اساتید و دانشجویان دانشگاههای سراسر کشور با ارسال نامه ای به علی اکبر ولایتی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری از وی خواستند از ادامه رقابت در انتخابات ریاست جمهوری انصراف دهد.

  این دانشجویان و اساتید در این نامه ضمن درخواست از ولایتی برای اخذ این تصمیم جهت صعود اصولگرایان در انتخابات، خاطر نشان کردند: ما تعدادی از دانشجویان و اساتید دانشگاه های کشور، شما را فردی خدوم، صدیق و از یاران قدیمی انقلاب و رهبری می دانیم و با علم به اینکه حضرتعالی را از مصادیق بارز عاقلان این نظام می دانیم ، تقاضای کناره گیری حضرتعالی از عرصه انتخابات و ادای دین و انجام تکلیف خود در مناسب قبلی را داریم.

متن نامه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم



برادر ارجمند

جناب آقای دکتر ولایتی

انقلاب اسلامی ایران به مثابه عطیه ای الهی است که خون شهیدان عظیم الشأن و جانثاری جانبازان و ایثارگری پاک ترین انسانهای قرن، آن را به مرحله شکوفایی و ثمر دهی رسانده است. و اینک در دهه پیشرفت و توسعه نیازمند پایمردی رادمردانی است که با بذل جان و مال و عمر و اعتبار خویش عزتی روز افزون بر آن بیفزایند.

این انقلاب اکنون در جدالی سخت با نظام اختاپوستی غرب جهانخوار در خارج از مرزهای کشور و نیز در تقابلی جدی با بدخواهان و کینه توزان داخلی به سر می برد. همانان که اهداف و نیات شوم استکبارستیزی خود را در غالب شعارهای زیبای عوام فریب پنهان داشته اند.

اینک موعد آن رسیده که دلسوزان واقعی نظام سرفراز جمهوری اسلامی ایران و رهروان طریق پاک ولایت، با بصیرتی عمیق توأم با از خود گذشتگی، با اتخاذ تصمیمی به جا و سنجیده ؛ اعتماد مردم و رهبری را به مثابه سرمایه ای گرانقدر جلب نموده و با پایان بخشیدن به رقابت درون گفتمانی، فرصت اعتلا و درخشش گفتمان ناب اصولگرایی که همان گفتمان ناب انقلاب اسلامی است را در عرصه عظیم انتخابات یازدهم ریاست جمهوری فراهم نماید.

فرصت کنونی فرصت، اولویت دادن بر ترجیحات و تمایلات شخصی و بی اعتنایی به مصالح نظام و انقلاب نیست. اینک موسم گذشتن از خود و پیوستن به ما، است. موسم همصدایی و هماهنگی و تلاش در جهت احقاق هدف زیبای وحدت اصولگرایان، به مثابه گفتمان امام راحل و عظیم الشأن انقلاب است.

از آنجا که ما تعدادی از دانشجویان و اساتید دانشگاه های کشور، شما را فردی خدوم، صدیق و از یاران قدیمی انقلاب و رهبری می دانیم و با علم به اینکه حضرتعالی را از مصادیق بارز عاقلان این نظام می دانیم ، تقاضای کناره گیری حضرتعالی از عرصه انتخابات و ادای دین و انجام تکلیف خود در مناسب قبلی را داریم. و با امید آنکه حضرتتان با اتخاذ تصمیمی صحیح و منطقی زمینه صعود اقتدار آفرین اصول گرایان را فراهم آورید

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا