حمید کلانتری:هواداران و دوستداران هر دو نامزد مسئولیت خطیر و بزرگی در وقت باقی مانده دارند و آن اطلاع رسانی درباره کاندیدای واحد با حرکتی منسجم و هماهنگ همراه با صمیمیت و همدلی است.

 حمید کلانتری در مطلبی که در وبلاگ خود با عنوان عارف،خاتمی و اصلاحات را انتخاب کرد منتشر کرده است به تحلیل فضای انتخابات 92 و انصراف محمد رضا عارف پرداخته است.

وی در این مطلب آورده است:بعد از فراز و نشیب ها، حضور روحانی و عارف در انتخابات قطعی شد که در این میان عارف به عنوان کاندیدای اصلاح طلب و روحانی به عنوان کاندیدای مستقل با مواضعی نزدیک ،متمایل و مورد تایید اصلاحات که خاتمی تصمیم گیری در مورد ماندن و انصراف هر یک از این دو کاندیدا را به شورای مشاوران خود داد.

استاندار اسبق یزد با اشاره به اینکه شورای مشاوران خاتمی متشکل از افراد مختلف از سلایق مختلف اصلاح طلبی تشکیل شده است اظهار داشته:این شورا نهایتا در جمع بندی خود با تقدیر ویژه از شخصیت عارف ،حضور روحانی را در انتخابات را خواستار شده است.

حمید کلانتری تصریح نموده است:ائتلاف خواسته همه دوستداران اصلاحات بوده است و کمتر کسی خواستار تکرار تجربه 84 بوده است و به همین دلیل یک ساز و کاری از سوی خاتمی که همان شورای مشورتی است ،ایجاد شد و این شورا روحانی را به عنوان کاندیدای خود معرفی کرد.

وی در ادامه بیان داشته:عارف صادقانه و ایثارگرانه و با مقابله با هرگونه هوای نفس و مقام خواهی شخصی موضع خود را که همانا تمکین به نظر خاتمی بوده است ،اعلام کرد و انتظار می رود تا روحانی نیز متقابلا همراهی خود را در ادامه این مسیر به روشنی عیان کند تا جامعه علاقمند به هر دو کاندیدا ،بزرگان اصلاحات و سازندگی با آرامش ،انگیزه و امید در صحنه انتخابات باقی بمانند.

استاندار اسبق یزد در پایان آورده است:در ادامه هواداران و دوستاران و حامیان هر دو نامزد مسئولیت خطیر و بزرگی در وقت محدود باقی مانده تا فردا شب دارند که منسجم و هماهنگ، با صمیمیت و همدلی، با وحدت و پشتکار و به دور از هرگونه ابهام و سؤال تا آخرین لحظات وظیفه اطلاع رسانی خود را در توجیه مردم و جلب مشارکت آنان به خوبی دنبال نمایند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا