یزدفردا: سرویس گزارش "امیررضازاده" :جلسه مشترک اعضای ستاد مرکزی دکتر عارف و دکتر روحانی در یزد به حضور اعضاء ارشد دوستادبرگزار شد

به گزارش یزدفردا :در این جلسه که با حضور تمام مسئولین ستاد های مرکزی دکتر روحانی و دکتر عارف ذز استان یزد برگزارشد "تشکری سخنگوی ستاد دکترروحانی"کناری گیری دکتر عارف را نتیجه توجه و درایت وی دانست  .

تشکری افزود :ستاد دکتر روحانی  بعد از کنار گیری دکتر عارف با سه گروه فعالیت خود را ادامه خواهد داد .
وی  افرادی را که بعد از رد صلاحیت آیت ا... هاشمی رفسنجانی در هیچ یک از ستادها وارد نشده و فعالیت انتخاباتی نداشته اند را گروه اول ، اعضای فعال  ستاد مرکزی دکتر عارف  را گروه دوم  و اعضای  ستاد مرکزی  دکتر روحانی  را گروه سوم این ستاد دانست .
 تشکری در ادامه  نداشتن زمان کافی برای تبلیغات مشترک را از جمله ضروریات برگزاری این جلسه برای ادغام این سه گروه بیان کرد .
سخنگوی ستاد مرکزی دکتر روحانی در استان برنامه ریزی برای ایجاد موج تبلیغاتی همسان با جشن میلاد امام حسین(ع) در سطح شهرو استان را از جمله مباحث مطرح شده در این جلسه عنوان کرد .
وی در ادامه اظهارداشت : در راستای انجام تبلیغات مشترک و وسیع ، گروه های سخنرانی مختلفی تشکیل شده است  تا در نقاط مختلف استان و در زمان نماز یومیه امشب و فردا به بیان برنامه ها و اهداف دکتر روحانی بپردازند. 
طالبی قائم مقام ستاد دکتر عارف افزود : در این جلسه که با حضور اعضای ستاد دکتر روحانی و ستاد ائتلاف اصلاح طلبان برگزارشد، در خصوص نحوه همکاری در تبلیغات دکتر روحانی و استفاده بهینه از زمان باقی مانده تبلیغات بحث وگفتگو شد .
طالبی فعالیت بیشتر در شهرستانها را از محوریت اصلی این جلسه عنوان کرد .
وی ادامه داد : مقرر شد تادر این خصوص گروه هایی تشکیل و به منظور گفت و گو با مردم و حضور در جمع ستادها ی  فعال  به شهرستانهای استان اعزام شوند و به تشریح برنامه ها و دید گاه های دکتر روحانی  بپردازند.
وی در خصوص راه اندازی ستاد ائتلاف اصلاح طلبان در استان یزد افزود: مصوب شد تا این ستاد در بلوار 17 شهریورروبروی اداراه بازرگانی یزد امشب افتتاح شود و از زمان افتتاح پذیرای دوستان و علاقه مندان خواهد بود .
طالبی در پایان اظهار داشت : اعضای اصلی ستاد ائتلاف اصلاح طلبان از اعضای فعال ستاد دکترعارف هستند که با توجه به باورها و اعتقادات سیاسی خود فعالیت در ستاد دکتر روحانی را پذیرفته و امیدوار هستند که با پیروزی دکترروحانی منش و طبع اصلاح طلبی بیش از پیش در کشور فرصت ظهور پیدا کند .










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا