به منظور بررسي و حل مشكلات شهرستان ابركوه:شوراي برنامه ريزي استان در ابركوه تشكيل شد


يزدفردا "شوراي برنامه ريزي استان به رياست سرپرست استانداري يزد و با حضور مديران دستگاه هاي اجرايي در محل فرمانداري شهرستان ابركوه تشكيل جلسه داد.

سرپرست استانداري يزد در ابتداي اين جلسه با بيان اين كه قصد داريم به صورت دوره اي هر دوهفته يكبار جلسات شوراي برنامه ريزي استان را در شهرستان ها برپا نماييم گفت: هدف از اين اقدام بررسي دقيق تر و جامع تر مشكلات شهرستان ها است چرا كه با حضور مديران دستگاه هاي اجرايي در هر شهرستان مي توان به صورتي اصولي بسيار از مشكلات هر بخش را كه شايد تنها نياز به يك مصوبه شوراي برنامه ريزي استان دارد حل نمود.

نبوي زاده با بيان اين كه در اين سفرها مرور مجددي بر نحوه عملياتي شدن مصوبات سفر مربوط به هر شهرستان نيز خواهد شد افزود: تلاش داريم تا با جمع بندي مشكلات پيرامون اين مصوبه ها، زمينه را براي استفاده مناسب از قابليت هاي استان در سفر دوم اعضاي هيات دولت به يزد را فراهم آوريم.

در ادامه اين جلسه اعضا با بررسي موارد پيشنهادي از سوي شهرستان به ارزيابي مسائل و مشكلات ابركوه پرداختند و تصميماتي در بخش هاي راه و ترابري، تامين پزشك متخصص، تامين آب شرب و كشاورزي، مجتمع هاي توليدي و دامپروري، گاز، پسماند و تكميل برخي از پروژه هاي نيمه تمام در شهرستان ابركوه اخذ گرديد.

شايان ذكر است براساس تصميم شوراي برنامه ريزي استان، جلسات اين شورا هر دو هفته يكبار در مركز شهرستان ها برپا خواهد شد و مشكلات هر شهرستان به صورت مجزا مورد بررسي و ارزيابي اعضاي شورا قرار خواهد گرفت و تصميمات لازم به منظور حل دقيق تر و سريع تر معضلات موجود اخذ خواهد شد.

يزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا