يزدفردا "پيام تسليت كاركنان و رئيس مخابرات اردكان به مناسبت ارتحال حضرت آيت ا... بهجتي



يك باغ گل نرفت كه خداوندگار گل كاورد گل به عرصه اين روزگار رفت



ارتحال فقيه عاليقدر و مجاهد في سبيل الله به حوزه هاي علميه بخصوص حوزه علميه امام صادق اردكان، اهالي استان يزد بويژه اردكان و به همه بستگان ان بزرگوار تسليت عرض مي نمائيم .

در وصف او چه توان گفت كه بيان و قلم قاصر از اظهار و كتابت است جميع محاسن بود، خوش فكر و خوش سليقه بود، با افتادن هر سنگ حادثه اي موج بر نمي داشت چرا كه كشتي دلش در ساحل ايمان لنگر انداخته بود و هيچ طوفاني او را به اين سو و آن سو نمي كشيد. تدبير و درايت در او موج مي زد، آبشار كلامش بر دشتهاي تشنه جانها جاري بود و سبزه و گل مي روياند.

دلي به صفاي ايمان و چهره اي به طراوت صبح، تابندگي او ريشه در بندگي اش داشت، سينه اش گنجينه رازها و عشقش برترين عشقها بود. در‍ّ و گوهري بود كه سنگيني آن به پيمانه نمي آمد.

بزرگ مردي كه با بالهاي تواضع در بارگاه كبريايي حق زانو مي زد و دل را به ياد خدا شستشو مي داد. و جان را با عبادت و عبوديت غبار روبي مي كرد.

شاعري كه در زمره شاعران بنام جاي داشت. او كه سراسر عمرش عاشق بود و در زماني كه از تير حادثه گذشته بود در عزلي عنوان داشت.

خواه از خدا كه عمر شفق بگذرد به عشق حالا كه قسمتش شده عمر دوباره اي بالاخره عمر دوباره او نيز به پايان رسيد و نداي ارجعي را لبيك گفت و جان عاريتي را تسليم دوست نمود و ما را در غم فراق خود عزادار ساخت. (عاشق سعيدا و مات سعيدا)

يزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا