یزدفردا "علی آبادی : :سوژه اصلی ورود پرسپولیسی‌ها به اردبیل حضور مادر علی دایی در فرودگاه بود که دایی و بازیکنان این تیم را غافلگیر کرد.

مادر دایی با بوسه بر پیشانی علی دایی حضور او در اردبیل را به فال نیک گرفت و برای پرسپولیس آرزوی موفقیت کرد.
نکته ای که شاید خیلی ها از کنار آن به سادگی عبورکردن حجاب مادر مرد مولتی میلیاردر فوتبال ایران است که نشان از پاکی و صفای دل این مادر ایرانی دارد و قطعا از دامن پاک چنین شیر زنانی  این بزرگ مردان و پهلوانان متولد خواهند شد که دنیا به داشتنش غبطه می خورد و خدا وند هر آنچه را که دیگران با میلیاردها پول نمی توانند به دست آورند به  این جوان اردبیلی یکجا بمی دهد.
به هر حال این الگوهای زنده بهترین تابلو برای زنان ایرانی هستند  که اگر می خواهند فرزندانشان باعث عزت و آبروی یک ملت شوند ابتدا باید خود را الگو کنند  و قطعا تمام رفتارهای مادران در ساخته شدن شخصیت فرزندان موثر خواهد بود وشاید به جای هزاران شعار برای توجه مادران به حجاب بهتر است که بالاترین نشان لیاقت و ایمان را به مادر دایی ها داد تا تلنگری باشد برای مادرانی که بعضا فرزندانشان هم از دیدنشان خجل می شوند .
در پایان اجازه می خواهیم خیلی خودمانی به مادر دایی بگوییم صد رحمت به شیر پاکت  ای شی زن ایرانی که  علی دایی را به ایران هدیه کردی









  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا