وی ادامه داد: در سال 91-92 تعدادی مدارس که انجمن اولیا و مربیان آن ها مصوب کرده اند کمک های داوطلبانه را برای هوشمند سازی مدارس دریافت کنند می کنند که البته این دریافت کمک نیز در هنگام ثبت نام صورت نخواهد گرفت. مدیر کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش گفت: استان های اصفهان ، فارس و کرمان بیشترین تخلف را در هنگام ثبت نام داشته اند.

قاسم مستقیم در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: هیچ یک از مدارس حق دریافت وجه از والدین را در هنگام ثبت نام ندارند و تنها مبلغ 3 هزار تومان برای هزینه بیمه از اولیا دریافت خواهد شد.

وی ادامه داد: دانش آموزان ابتدایی و هنرستان ها نیز تنها باید وجه کتاب های خود را بپردازند و مابقی دانش آموزان نیاز به پرداخت هزینه کتاب ندارند.

وی ادامه داد: در سال 91-92 تعدادی مدارس که انجمن اولیا و مربیان آن ها مصوب کرده اند کمک های داوطلبانه را برای هوشمند سازی مدارس دریافت کنند می کنند که البته این دریافت کمک نیز در هنگام ثبت نام صورت نخواهد گرفت.

مستقیم گفت: 3 استان اصفهان، فارس و کرمان بیشترین تخلف را در زمینه دریافت وجه هنگام ثبت نام داشته اند.

مدیر کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش بیان داشت: کمک برای هوشمند سازی مدارس اختیاری است و اولویت دریافت وجه کمک های مردمی به مدارس به هوشمند سازی اختصاص خواهد یافت.

وی خاطر نشان کرد: ستاد نظارت بر ثبت نام همه روزه بر روند ثبت نام در 70 هزار مدرسه کشور نظارت دارند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا