بانوی طلایی ایران در پارالمپیک لندن درباره دریافت جایزه اسپورت آکورد گفت: نشان دادیم در جهان بهترین هستیم و از این پس نگاه به بانوان ایرانی، نگاه ویژه‌ای خواهد بود.

  فارس - زهرا نعمتی، بانوی طلایی ایران در رشته تیراندازی با کمان در مسابقات پارالمپیک لندن، توانست جایزه ویژه اسپورت آکورد را کسب کند.

وی پس از بازگشت به ایران در جمع خبرنگاران گفت: خوشحالم طبق صحبت‌های مقام معظم رهبری توانستم این جایزه را کسب کنم. مراسم خوبی بود و مقامات کمیته بین‌المللی المپیک و روسیه نیز حضور داشتند.

قهرمان پارالمپیک ایران در تیراندازی با کمان درباره بازتاب این خبر در رسانه‌های جهانی، اظهار داشت: دریافت این جایزه بازتاب خبری زیادی داشت چرا که برای همه از اهمیت زیادی برخوردار بود. فکر می‌کنم پس از این نگاه ویژه‌ای به بانوان ایرانی وجود خواهد داشت.

نعمتی درباره تاثیر این جایزه در بانوان ایرانی، اظهار داشت: انگیزه بانوان ایرانی بالا می‌رود که ما هم می‌توانیم در جهان بهترین باشیم. خوشحالم که این موضوع ثابت شد. من به نمایندگی از ایران و پارالمپیک جهانی در این مراسم حضور داشتم و به عنوان یک ایرانی این افتخار نصیبم شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا