نشست پرسش و پاسخ مسؤلين آموزش و پرورش زارچ با مردم زارچ

نشست پرسش و پاسخ مسئولين آموزش و پرورش زارچ با مردم اين منطقه در مسجد جامع زارچ برگزار شد .

،در اين نشست كه رئيس، معاونين، كارشناسان اداره متبوع و مديران و رؤساي انجمن مدارس اين منظقه حضور داشتند پاسخ گوي سؤالات مردم بودند.

به گزارش عزیزی خبرنگار یزد فردا: رئيس اداره آموزش و پرورش زارچ در پاسخ به سؤالات مردم گفت: در سال جاري با پيگيري هاي مستمر اين اداره مدارس كوثر و نهضت زارچ در طرح تخريب و بازسازي مدارس فرسوده قرار گرفت و آموزشگاه ابتدايي شهيد ناصر كريمي سرچشمه هم كه در سال گذشته در اين طرح قرار گرفته بود در دهه فجر انقلاب به بهره برداري خواهد رسيد.

محمد باقر ابوترابي افزود: 5 باب فضاي آموزشي خيّري هم در حال ساخت مي باشد كه يك باب آموزشگاه آن در سال جاري افتتاح خواهد شد ولي مشكل فعلي آموزش و پرورش زارچ را فضاي ]موزشي و ورزشي دانست واز خيّرين منطقه دعوت به ساخت اين گونه فضاه ها نمود.

ابوترابي سطح آموزش در منطقه را بسيار خوب تو صيف كرد و اذعان داشت: نتايج امتحانات در هر سه دوره تحصيلي نسبت به سال گذشته رو به رشد بوده است به طوري كه در سال كذشته قبولي در مقطع اوّل ابتدايي مقام اوّل استان و در كنكور سراسري مقام دوّم استان را كسب نموديم.

وي دامه داد: براي تجليل از مديران و معاونان مدارس اين منطقه يك دوره اردوي استان چهار مهال بختياري براي آنها در نظر گرفته شد و همچنين براي تجليل از قبول شدگان كنكور سال گذشته و امسال يك دوره اردوي مشهد مقدّس در حال تدارك مي باشد.

رئيس اداره آموزش و پرورش زارچ يكي از طرح هاي اين اداره را ارتقاء كيفي دوره ابتدايي عنوان نمود و گفت: اگر به دوره ابتدايي اهمّيّت داده شود بسياري از مشگلات اموزش و پرورش حل خواهد شد. وي در پايان خواستار اينگونه جلسات براي مسؤلين اين بخش شد.

يزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا