يزدفردا "رييس پليس آگاهي يزد گفت: با تلاش كارآگاهان اين استان، دو كودك گروگان در اين شهر آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

 سرهنگ " غلامرضا متقي زاده " روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: سه نفر رباينده، دو كودك چهار و شش ساله را دو هفته قبل از يك خانواده در استان قزوين ربوده بودند.

وي اظهار داشت: آنها قصد داشتند اين كودكان را به شهرستان " كهنوج " در استان كرمان منتقل كنند كه با عمليات غافلگيرانه پليس يزد دستگير شدند.

متقي زاده ، انگيزه ربايندگان را مسايل مالي عنوان كرد و گفت: آنها با هدف اخاذي يك ميليارد ريال از والدين كودكان به اين اقدام مبادرت كردند.

وي در ادامه ، از كشف يك مورد قتل در شهر يزد در كمتر از پنج ساعت خبر داد و تصريح كرد: قاتل ‪ ۲۷‬ساله اهل و ساكن يزد با سلاح گرم جانباز ‪ ۴۷‬ساله اهل و ساكن اين شهر را شبانه به قتل رسانده بود كه به دام افتاد.

رييس آگاهي استان يزد ، انگيزه اين قتل را نيز اختلاف مالي عنوان كرد و گفت: در اين رابطه يك نفر همدست قاتل نيز شناسايي و دستگير شد.

متقي زاده ، كشف جرائم خشن را از اولويت‌هاي كاري آگاهي يزد ذكر كرد و يادآور شد: قتل ، سرقت مسلحانه و تجاوز به عنف از جمله جرائم خشن‌است

يزدفردا "

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا