مربي سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور برگزيده طرح گرافيكي مسابقات جهاني مهارت شد.

ایرج اسدی جوان 25 ساله زنجانی که موفق به کسب مدال طلای هشتمين دوره المپیاد ملی مهارت در رشته ی گرافیک شده بود با ارائه یک طرح گرافیکی توانست عنوان برتر لوگوی مسابقات جهانی مهارت را کسب کند .

 

 اين گزارش افزود: دبیرخانه چهل و دومین دوره مسابقات، لوگوی این جوان زنجانی را به عنوان طرح برتر برگزید و بر روی سایت جهانی مسابقات مهارت   worldskills قرار داد. طبق این انتخاب لوگوی طراحي شده به مدت 2 سال در مسابقات بین المللی کشورها در زمینه مهارت به کار خواهد رفت و نماد اصلی همه مکاتبات و برنامه های چهل و دومین دوره مسابقات بین المللی مهارت در آلمان خواهد بود .

بنا بر این گزارش، 24 فوریه 2013 فراخوانی مبنی بر ارسال طرح های گرافیکی جهت استفاده در لوح های برندگان چهل و دومین مسابقات جهانی مهارت لایپزیگ کشور آلمان بر روی سایت worldskills قرار گرفت و ایرج اسدی مربي برجسته ی زنجانی، با ارسال طرح خود به این فراخوان موفق به کسب مقام نخست گردیده و طرح ایشان براي استفاده در مسابقات جهانی  لایپزیگ 2013 برگزیده شد.
به گزارش روابط عمومي سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور، چهل و دومین دوره مسابقات جهانی مهارت یازدهم تیر ماه به مدت 5 روز در کشور آلمان برگزار می شود و ایرج اسدی در این مسابقات به عنوان مترجم حضور خواهد داشت .
اين گزارش افزود: طرح‌ های کشورهای ژاپن و انگلستان بعد از ایران به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا