توديع و معارفه مديريت ستادي شعب بانك كشاورزي در استان

يزدفردا "طي مراسمي كه با حضور محمد مهدي فقيه خراساني معاون برنامه ريزي استانداري حشمت ا... نظري عضو هيئت مديره بانك كشاورزي در محل پژوهشكده فرهنگيان برگزار شد مصطفي احمدي به عنوان مديريت ستادي شعب بانك كشاورزي در استان يزد به مدت سه سال معرفي و از خدمات بصيرت مدير سابق شعب اين بانك قدرداني شد .

در اين جلسه كه مديران بانك هاي استان و روساي شعب بانك كشاورزي و تني چند از مسئولين دستگاه هاي اجرايي حضور داشتند معاون برنامه ريزي استانداري با بيان اين كه كشاورزي و كشاورز در مكتب از مقدس خاصي برخوردار هستند همكاري دستگاه هاي اجرايي استان را خوب ارزيابي كرد و گفت استان كويري يزد عليرغم اين كه با كمبود آب مواجه است اما از نظر برخي توليدات كشاورزي و دامي رتبه برتر كشور را دارد

در ادامه جلسه حشمت ا... نظري عضو هيئت مديره بانك كشاورزي ضمن بيان عملكرد اين بانك در سال 1385 در ارتباط با حكم اخير رياست جمهوري به معاون رئيس جمهور در زمينه تحول رفتاري در زمينه بانكي را يكي از مهمترين اتفاقات جديد در عرصه نظام اقتصادي دانست كه با توجه به مهلت تعيين شده براي كارگروه اثرات اين تصميم مردم در روند رو به رشد توسعه اقتصادي ايران بسيار موثر خواهد بود .

وي اظهار داشت با توجه به حضور مديران عامل بانك ها در اين كار گروه ضمن بررسي راه كارها و رفع تنگنا يقينا اثرات اين تصميم در رضايت مردم تاثير گذار خواهد بود .

نظري علاوه بر موارد ياد شده از تحولات ديگري در نظام اقتصادي نظير ايجاد نهادهاي مشاوره اي و شركت هاي سرمايه گذاري ، شركت اعتبار سنجي مشتريان و بانك قرض الحسنه در آينده نزديك بامشاركت بانك ها خبر داد و گفت: بانك كشاورزي قرار است در سال جاري مبلغ 65 هزار ميليارد ريال تسهيلات در اختيار كشاورزان و توليد كنندگان بخش كشاورزي قرار گيرد .

وي افزود در جهت سهولت خدمت رساني به اين عزيزان بانك كشاورزي تصميم دارد در سال جاري براي كليه كشاورزان كشاورز كارت را كه قابليت استفاده در سيستم شتاب دارد صادر و در اختيار آنان قرار دهد .

يزدفردا


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا