میر مجتبی سیدی دو هفته نامه امید و آگاهی

 

دو هفته نامه امید و آگاهی  نوشت:زندگی در شرایط حساس آخرالزمان نیازمند داشتن نگاه آخرالزمانی است.اتفاقات و رویدادهای این برهه از زمان به نحوی است که پروسه ی ظهور را تحت تاثیر خود قرار می دهد و باعث پیش آمدن و یا عقب افتادن ظهور خواهد شد.

انسان هایی که در عصر غیبت در دوره آخرالزمان زندگی می کنند باید به این نکته واقف باشند که شرایط به نحوی است که باید هر انسان به خصوص شیعیان امام زمان و همه ی انسان های منتظر جایگاه خود در این مقطع حساس را درک کرده و با بصیرتی توام با ایمان در این مرحله گام بردارند. همه ی افراد باید درک کنند که تصمیم گیری ها ، جهت گیری ها و انتخاب های آن ها نقش حساسی در رسیدن به زمان موعود بازی می کند.

در مقابله با وقایعی که پیش می آید قرار گرفتن در موضع حق یا در جبهه باطل به نوعی تمرینی است برای درک میزان آمادگی جامعه بشری در برابر پذیرفتن منجی و وجود شرایط برای تحقق ظهورو پیوستن به انقلاب جهانی حضرت حجت.

هر انسانی به خصوص شیعیان حضرت و خاصه افرادی که در سرزمین ایران که یکی از مهمترین کشورهای محقق کننده ی ظهور و از حامیان اصلی انقلاب جهانی خواهد بود باید در زندگی فردی خود حضور در همه ی صحنه های مهم را درک کنند و با نگاهی عمیق و ژرف موضوعات این عصر را مورد توجه قرار داده و اقدامات ضرور را انجام دهند.

همه ی روشنفکران ، روحانیان و دانشجویان ،اقشار و توده های ملت باید در این وضعیت خود را به عنوان عنصری در پروسه ی عظیم ظهور درک کرده و نقش خود را در همه ی لحظات زندگی به عنوان پازل کوچکی از این صفحه ی بزرگ به درستی ایفا کنند.انقلاب حضرت نیازمند متخصص، روشنفکر،مجاهد،مهندس ،دکتروبسیار حرفه ها و تخصص های دیگر است تا در تحقق این آرمان سهیم باشند پس ما در هر مرحله ای که هستیم باید با نگاهی درست در این مسیر درعین حرکت در زندگی فردی و شخصی و علمی خود گام برداریم و خود را به عنوان شخصی مسئول و فعال در این زمینه مورد آزمایش و تعلیم قرار دهیم تا در موقع نیاز به عنوان نیروهای آماده برای انقلاب هرلحظه منتظر وقوع ظهور باشیم.

حال با توجه به شرایط فعلی سرزمین اسلامیمان ایران و در پیش رو بودن انتخابات ریاست جمهوری ، درک این مطلب ضروری می باشد که رییس جمهور کشوری اسلامی که مذهب رسمی تشیع را داشته و در مسیر ظهور گام برمیدارد چقدر می تواند درتحقق و ایجاد شرایط برای ظهور مهم و تاثیر گذار باشد .اهمیت این نکته مارا برآن می دارد تا با نگاهی دقیق ،پرسجوگرانه و راسخ به دنبال شخص "اصلح" به معنای جامع باشیم تا بتوانیم نقش خود را در این مرحله  به درستی ایفا کنیم.

از خداوند متعال خواستاریم همه ی ما را عاقبت به خیرگرداند و از یاران واقعی حضرتش قرار دهد و یاریمان کند تا از فتنه ها و انتخاب های عصر غیبت با سربلندی بیرون بیاییم و شاهد تحقق جامعه فاضله انسانیت به واسطه ظهور حجتش باشیم....آمین

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا