گردهمایی ائمه جمعه استان یزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، آیت الله " محمد رضا ناصری " روز پنج شنبه در این جلسه با مهم ارزیابی كردن مقوله خانواده، اظهار داشت: سبك زندگی  اسلامی باید در جامعه احیاء شود.

امام جمعه یزد، فرزند كم، عدم وجود عاطفه در خانواده و ... را از مشكلات سبك زندگی غربی برشمرد و گفت: سبك زندگی غربی افزایش بروز طلاق را بدنبال دارد.

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه با اشاره به اهمیت وجود دانشگاه فرهنگیان در استان، خواستار برنامه ریزی در راستای تربیت معلمانی متدین در این دانشگاه شد.

استاندار یزد نیز ضمن تبریك سوم خرداد ماه؛ سالروز عملیات بیت المقدس و حماسه آزاد سازی خرمشهر، گفت: وقتی تفكر امام راحل عظیم الشان (ره) كه همان تفكر عاشورایی است در دفاع مقدس حاكم شد پیروزی های زیادی را برای جامعه اسلامیمان بدنبال داشت.

" محمد رضا فلاح زاده " در خصوص مقوله انتخابات اظهار داشت: ما مسئولان اجرایی استان با كمال بی طرفی در شعار و عمل وظیفه ای را كه قانون مشخص نموده و رهبر معظم انقلاب اسلامی ( مد ظله العالی ) خواستار شده اند به نحو احسن انجام خواهیم داد.

در این جلسه مدیران كل آموزش و پرورش استان، بهزیستی و رییس مركز باروری ابرها به ارائه گزارش از اقدامات خود به ائمه جمعه استان پرداختند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا