صادقي خبرنگار:جلسه ستاد برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی(ره) به ریاست فرماندار در مهریز برگزار و مقرر شد ۱۴ خرداد مسجد جامع باغبهار میزبان مراسم ارتحال امام خمینی(ره) باشد.

 فرماندار مهریز در ستاد برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی(ره) برلزوم آمادگی بیش از پیش دستگاه های اجرایی و عموم مردم برای برگزاری هرچه با شکوه تر مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) در این شهرستان تاکید کرد.
مهدی کیانی مقدم تفکر انقلاب اسلامی را تفکری برتر در دنیا نام برد و گفت: تفکر امام خمینی و انقلاب اسلامی مرزها را درنوردیده است به طوریکه  امروز دامنه این موج از منطقه خاورمیانه و کشورهایی همچون تونس، مصر، بحرین و لیبی فراتر رفته و به اروپا رسیده و مردم این مناطق را به تحرک و مقابله با نظام های استکباری واداشته است.
کیانی مقدم به مردمی بودن و خودجوش بودن حرکت مردم برای برگزاری برنامه های رحملت حضرت امام(ره) اشاره و بر تقویت آن تاکید کرد و گفت: اثرگذاری مراسم همه موکول به ماهیمت مردمی بودن برنامه هاست و قطعاً مردم متدین و وفادار شهرستان مهریز همچون گذشته در این عرصه کم نخواهند گذاشت.
در پایان نیز کمیته های مربوط به ستاد بزرگداشت رحلت حضرت امام خمینی (ره) به منظور برنامه ریزی دقیق تر مراسم معین شد.
در پایان مقرر شد ۱۴ خرداد بعد از نماز مغرب و عشا مراسم شهرستانی گرامیداشت رحلت امام خمینی با حضور سخنران کشوری در مسجد جامع باغبهار برگزار شود.
 
 









  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا