سرپرست حوزه هنری استان یزد در بیانیه ای به مناسبت سوم خرداد، آزاد سازی خرمشهررا عرصه تجلی قدرت الهی و اراده، ایمان و معنویت رزمندگان اسلام در برابر قدرت های استکباری عنوان کرد.

خونین شهر قهرمان به یاری خداوند متعال و به واسطه قدرت ایمان و مجاهدت رزمندگان جان برکف و دلیر ارتش، سپاه و بسیج درعین درماندگی و ناباوری رژیم بعث عراق و حامیان آن آزاد شد.

در این بیانیه آمده است: این روز بزرگ یادآورحماسه ای ماندگار وغرورآفرین است و هر ایرانی غیور به آن می بالد و احساس غرورمی کند.

به یقین بازخوانی آن حماسه عظیم و تجربه جهاد هشت ساله علاوه برارتقای قدرت بازدارندگی دفاعی جمهوری اسلامی ایران، روحیه ایمان، ایثار، مقاومت و امید را در دل عدالت خواهان و آزادگان جهان تقویت می نماید.

بی شک اقتدار و صلابت امروز ایران اسلامی وموقعیت ممتاز بین المللی آن، مرهون تلاش، پایداری و مجاهدت تمام کسانی است که جانانه درمقابل دشمن بعثی و قدرت های سلطه گر ایستادند و از کیان میهن دفاع کردند و امروز وظیفه ما است که رهرو شهیدان خدایی و آن مجاهدان پاک باخته باشیم.

سرپرست حوزه هنری یزد در پایان با گرامیداشت یاد وخاطره امام راحل عظیم الشأن (ره) و شهیدان انقلاب اسلامی به ویژه شهدای عملیات تاریخ سازبیت المقدس وفتح خرمشهر آورده است: امروز وظیفه همه ایرانیان آزاده وغیرتمند است که حول محور ولی فقیه زمان حضرت آیت ا... العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) حرکت نموده وبا بصیرت وهوشیاری درمقابل تهدیدها وتوطئه های دشمنان داخلی و خارجی ایستادگی نموده  و ازدستاوردها و آرمان های والای انقلاب اسلامی پاسداری نمایند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا