کلاس مشاوره در کانون های مساجد یزد برگزار می شود
مدیر فعالیت تخصصی کانون مشاوره یزد از برگزاری دوره های مشاوره در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد این استان خبر داد.
 
حجت الاسلام علی رهواره، مدیرفعالیت تخصصی کانون مشاوره یزد با اشاره به لزوم ارائه راهکارهای صحیح رفتار اجتماعی در تعاملات فرهنگی  گفت: کانون تخصصصی مشاوره شمیم وصال استان یزد آماده ارائه خدمات مشاوره ای به اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد است.
 
وی با اشاره به ارائه مشاوره این کانون در زمینه های مختلف، خاطرنشان کرد: این کانون تخصصی در زمینه های اخلاقی، رفتاری، اجتماعی، مشاوره آموزشی و ... به اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد مشاوره ارائه می دهد.
 
حجت الاسلام رهواره، ادامه داد: اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد سطح استان می توانند در این زمینه با کانون تخصصی مشاوره هماهنگی کرده تا با وقت قبلی مشاوران به آن کانون اعزام و به آنان خدمات مشاوره ارائه دهند.
 
امام جماعت کانون فرهنگی هنری شمیم وصال افزود: مشاوران این کانون به صورت دائم در کانون فرهنگی هنری شمیم وصال حضور دارند و به اعضای کانون خدمات ارائه می کنند.
 
حجت الاسلام رهواره، با اشاره به محوریت انجام خدمات مشاوره ای و تربیتی در فعالیت های این کانون، افزود: انجام برنامه های مستمر و مداوم در امر مشاوره در رفع مشکلات جوانان و نوجوانان بسیار راهگشا خواهد بود.
 
گفتنی است، اکنون 470 کانون فرهنگی هنری مساجد در سطح استان یزد فعالیت می کنند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا