یزدفردا:پدر مرحوم محمد کامرانی درباره دهمین جلسه دادگاه کهریزک گفت: امروز فقط مرتضوی به دفاع از خود پرداخت و دفاعیاتش بیشتر در پاسخ به اظهارات آقای روح الامینی بود. در چهره او پشیمانی دیده نمی شد و دفاعیاتش نیز مانند گذشته بود

 
پدر مرحوم محمد کامرانی درباره دهمین جلسه دادگاه کهریزک گفت: امروز فقط آقا مرتضوی به دفاع از خود پرداخت و دفاعیاتش بیشتر در پاسخ به اظهارات آقای روح الامینی بود. در چهره او پشیمانی دیده نمی شد و دفاعیاتش نیز مانند گذشته بود.

وی افزود: با طولانی شدن دفاعیات مرتضوی و اصرارهای او دادگاه قبول کرد جلسه بعدی محاکمه روز چهارشنبه ادامه پیدا کند.

کامرانی در خصوص علت رضایت پدر مرحوم جوادی فر نیز اظهار داشت: من از این موضوع اطلاعی ندارم. در جلسه محاکمه متوجه شدم او دیروز به شعبه دادگاه رفته و رضایت خود را اعلام کرده است.

وی ادامه داد: من همه چیز را به قانون سپردم و در خصوص احتمال رضایت خود هیچ چیز را نمی توان پیش بینی کرد.

این شاکی دادگاه کهریزک تصریح کرد: در جلسه امروز نیز قاضی حداد حاضر نشد و مانند جلسات قبل وکیلش به جای او به محل برگزاری محاکمه آمد.

خبرنگاری در خصوص تحقیق درباره مرگ پزشک کهریزک پرسید که کامرانی در پاسخ گفت: به این موضوع تا کنون دادگاه اشاره ای نشده است.

وی همچنین در خصوص شاهدان معرفی شده از سوی متهمان نیز گفت: تا کنون هر شاهدی در جلسه دادگاه حاضر شده براساس نظر قضات بوده و آنها صلاح می دانند که افرادی به عنوان شاهد به دادگاه بیایند.

کامرانی درباره طولانی شدن دفاعیات مرتضوی نیز گفت: این از حقوق او است که به دفاع از خود بپردازد.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا