یزدفردا:هر کسی در این نظام استعفا دهد به طور قطع روند برگزاری انتخابات ادامه پیدا خواهد کرد و ملت و نظام منتظر حضور هیچ فردی برای برگزاری انتخابات نخواهند بود و حتی اگر رییس جمهور به سبب نارضایتی از هر مسئله ای استعفا دهد هیچ اشکالی ندارد و هیچ تنشی رخ نمی دهد و معاون اول ایشان راه را ادامه داده و انتخابات برگزار می شود.

سید حسین نقوی حسینی، عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت  به مجلس نیوز گفت: انتخابات به طور حتم در موعد مقرر در نهایت آرامش و امنیت برگزار می شود و نظام امنیتی و انتظامی کشور پیش بینی همه مسائل را کرده است.

نماینده مردم ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود: هر کس باید به وظایف خود عمل کند و آقای احمدی نژاد نیز به طور حتم به وظایف قانونی خود عمل می کند.

نقوی حسینی در خصوص برخی شائبه ها پیرامون احتمال بروز رفتارهای تنش زا از جانب رییس جمهور در صورت رد صلاحیت کاندیدای دولت تاکید کرد: هر کسی در این نظام استعفا دهد به طور قطع روند برگزاری انتخابات ادامه پیدا خواهدکرد و ملت و نظام منتظر حضور فرد برای برگزاری انتخابات نخواهند بود.

این نماینده اصولگرای مجلس  تصریح کرد: حتی اگر رییس جمهور به سبب نارضایتی از هر مسئله ای استعفا دهد هیچ اشکالی ندارد و هیچ تنشی رخ نمی دهد و معاون اول ایشان راه را ادامه داده و انتخابات برگزار می شود.

وی تاکید کرد: این رفتارها بدون شک از رییس جمهور یا هر شخص دیگری که استعفا دهد نیز، برای مردم قهرمان نمی سازد چرا که ملت به خوبی قهرمان ها را می شناسند و فریب این رفتارها را نمی خورند

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با انتقاد از این که رییس جمهور رفتار و الگوی نامناسبی را با نزدیک شدن به انتخابات در پیش گرفته است، گفت: ایشان آزاد و مختار هستند که هر الگویی را که دوست دارند دنبال کنند اما همه باید بدانند که تحت هر رفتاری انتخابات در زمان خود در نهایت آرامش برگزار می شود.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا