عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت:یقین داریم انتخابات در موعد مقرر در نهایت قدرت و صلابت انجام می شود و اظهارات برخی افراد همانند کف روی آب است و آنچه می ماند انقلاب و جمهوری اسلامی ایران و ملت است و آنچه رفتنی است همین حلقه انحرافی است که وبال جمهوری اسلامی شده و امیدواریم با سیل ملت از سر راه کنار بروند.


عوض حیدرپور، با انتقاد از رفتارهای رییس جمهور در آستانه برگزاری انتخابات  به مجلس نیوز گفت: باز با نزدیک شدن به تاریخ برگزاری انتخابات شاهد برخی تهدیدهای غیر شفاف از جانب رییس جمهور هستیم که البته این بار ملت می دانند این دست از رفتارها عادت رییس جمهور است و همانند دفعه های گذشته مبنای واقعی و منطقی ندارد.

نماینده مردم شهرضا در مجلس در ادامه این مطلب افزود: به طور قطع ما به همراه تمامی ملت باور داریم که فصل الخطاب در تایید نامزدها شورای نگهبان است و این شورا از ابتدا تاکنون صیانت دقیقی از اصل انقلاب انجام داده است.

حیدرپور هم چنین تصریح کرد: استنباط ما این است که شورای نگهبان در تمامی زمان ها به مر قانون عمل کرده و از انتخابات های مختلف به درستی صیانت نکرده است.

وی ادامه داد: اظهاراتی که از جانب رییس جمهور و بعضا برخی از نزدیکان وی بیان می شود به این دلیل است که ملت ایران را به خوبی نشناخته اند و عمق انقلاب اسلامی ایران را درک نکرده اند که این مردم و ما که نمایندگان آنها هستیم از اسلام و قوانین و رهبری تبعیت داریم و ملت پاسخ این حرف ها را خواهد داد.

حیدرپور هم چنین تاکید کرد: هیچ نگرانی از استعفای رییس جمهور نداریم چرا که در موعد مقرر انتخابات برگزار می شود.

وی تاکید کرد: اگر ایشان چنین رفتار خبطی را انجام دهند، بدون شک ملت به وظیفه خود عمل می کند و بعید به نظر می رسد رییس جمهور چنین اشتباه بزرگی را در این روزهای پایانی انجام دهد و کشور را به چالش بکشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در خاتمه گفت: یقین داریم انتخابات در موعد مقرر در نهایت قدرت و صلابت انجام می شود و اظهارات برخی افراد همانند کف روی آب است و آنچه می ماند انقلاب و جمهوری اسلامی ایران و ملت است و آنچه رفتنی است همین حلقه انحرافی است که وبال جمهوری اسلامی شده و امیدواریم با سیل ملت از سر راه کنار بروند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا