به مناسبت هفته ارتباطات، استاندار يزد در ديداري با مديران و مسئولان شركت مخابرات استان گفت: در حوزه زیرساخت شهري اولويت اول، شركت مخابرات است.

در اين مراسم كه با حضور رضايي معاون توسعه مديريت منابع انساني و چند تن ديگر از مشاوران استاندار، مقوم مدير عامل مخابرات و مسئولان ستادي این شرکت برگزار شد، فلاح زاده با اشاره به پيشرفت شركت مخابرات استان يزد در زمينه زيرساخت، ضريب نفوذ تلفن همراه و ديتا افزود: اين پيشرفت مديون نظام جمهوري اسلامي و همت و تلاش مديران و مسئولان و كارشناسان مخابرات استان مي باشد.

فلاح زاده در ادامه اظهار داشت: مخابرات يزد در سالهاي اخير كمترين شكايت را از سوي مردم داشته كه اين نشان دهنده تكريم ارباب رجوع در این شرکت است كه جاي سپاس و قدرداني را دارد.

استاندار يزد در پايان سخنانش گفت: با توجه به مصوبات انجام شده، تكريم ارباب رجوع و نيز كسب رتبه هاي كشوري مشخص مي شود كه مدير عامل مخابرات از انجام وظيفه خطيري كه بر عهده دارد به خوبي برآمده و يكي از مديران شاخص و برجسته استان مي باشد.

پیش از سخنان استاندار یزد، مدير عامل مخابرات نيز گزارشي از عملكرد شركت مخابرات استان يزد و برنامه هاي سال جديد را ارائه نمود.

گفتني است فلاح زاده همچنين از مجتمع مخابراتی شهید صدوقی و مركز ديتا، مركز انتقال راه دور، توسعه سوئيچ تلفن همراه و مركز تلفن شهيد صدوقي بازديد به عمل آورد./

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا