یزدفردا:در مراسمي از زحمات مهندس محمدحسين بلور تقدير ومهندس فتح ا.. اسماعيلي به عنوان مدير جديد برق شهرستان مهريز معرفي شد

در مراسمی از زحمات مهندس محمدحسین بلور تقدیر ومهندس فتح ا.. اسماعیلی به عنوان مدیر جدید برق شهرستان مهریز معرفی شد

مهندس امیر ابویی در سخنانی ، مهریز را به عنوان قطب صنعتی استان یاد كرد وگفت :  این شهرستان با داشتن بالغ بر 600 مشترك صنعتی و دیماندی به عنوان قطب مهم صنعت استان به شمار می رود.

وی افزود:  در سال گذشته بالغ بر 200 هزار مگاوات ساعت مصرف برق شهرستان مهریز بوده كه بیش از 49 درصد از آن سهم بخش صنعت است.

مهندس ابویی متذكر شد: مدیریت برق شهرستان مهریز با پوشش جمعیت 50 هزار نفری و  داشتن 900 كیلومتر شبكه فشار متوسط و 400 كیلومتر شبكه فشار ضعیف،برق بالغ بر 31000 مشترك را تامین می كند.

مدیر امور نواحی شركت توزیع با اعلام این نكته كه تا پایان سال 91 از مجموع 117 روستای شهرستان بالغ بر 103 روستای شهرستان برقدار شده اند افزود: از مجموع 6000 خانوار ساكن در این روستاها ، حدود 42/99 درصد خانوارهای شهرستان یعنی بالاتر از متوسط استانی، از نعمت برق برخوردار شده‌اند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به سوابق و فعالیتهای مهندس محمدحسین بلور ، مدیر سابق این مجموعه اشاره داشت و به عنوان یكی از فنی ترین نیروهای شركت از او یاد كرد.

مهندس ابویی ضمن معرفی مهندس فتح ا.. اسماعیلی به عنوان مدیر جدید برق شهرستان مهریز اظهار امیدواری كرد : پرسنل برق شهرستان مهریز با بهره گیری از تجارب وی ، در تداوم عملكرد و بهبود بیش از پیش خدمت رسانی به مردم كوشا باشند.

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا