رییس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان یزد  با گرامی داشت 27 اردیبهشت، روز روابط عمومی و ارتباطات، گفت: روابط عمومی های دستگاههای اجرایی برای خلق حماسه اقتصادی تلاش کنند.

به گزارش روابط عمومی سازمان امور اقتصادی و دارایی استان یزد " مراد علی میر " روز شنبه در نشستی با مسوول روابط عمومی این سازمان افزود: با توجه به نامگذاری امسال به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، تحقق این شعار باید در اولویت و دستور کار مدیران و مسئولان این حوزه  قرار گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با قدردانی از تلاش های مسئول روابط عمومی سازمان امور اقتصادی و دارایی استان یزد اضافه کرد: تحقق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نیازمند برنامه ریزی، اطلاع رسانی و انجام کارهای مطالعاتی، پژوهشی و عملیاتی است و روابط عمومی ها می توانند در این زمینه نقش آفرین باشند.

وی به نقش و جایگاه مهم این بخش در دستگاهها اشاره کرد و  افزود: روابط عمومی به عنوان مشاور مدیر و پل ارتباطی بین سازمان و جامعه، می تواند نقش تاثیر گذاری در روند و پیشبرد کارها داشته باشد.

وی حمایت از روابط عمومی را یک اصل ضروری دانست و اضافه کرد: امروز روابط عمومي ها به عنوان يك مجموعه مدیریتی و مشورتي و ركن اصلي دستگاه در سياستگذاري و هدايت سازمانها، جايگاه ويژه اي دارد و نباید این جایگاه نادیده گرفته شود.

رییس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان یزد همچنین اطلاع رسانی از بخش های مختلف اقتصادی در " سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی " را مورد تاکید قرار داد و با قدردانی از تلاش رسانه ها در انعکاس و پوشش اخبار این سازمان،  خواستار اطلاع رسانی گسترده تر در این بخش شد.

" احمد جعفری " مسئول روابط عمومی سازمان امور اقتصادی و دارایی یزد نیز در این نشست گزارشی از فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته طی یکسال گذشته را ارائه کرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا