فرماندار تفت با صدور پیامی فرا رسیدن 27 اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی را گرامی داشت.

"ابوالقاسم دهقان" در این پیام با اشاره به اهمیت و جایگاه روابط عمومی در سازمانها و ادارات آورده است: روابط عمومی موفق با تکیه بر تجربه و تخصص نیروهای کاردان و علاقه مند، بازویی توانمند و مشاوری امین و آگاه برای مدیریت است و در انتقال متقابل اطلاعات میان مردم و مدیران، صادق بوده و در تمامی مراحل کار، مصالح نظام مقدس جمهوری اسلامی را مدنظر قرار می دهد.

فرماندار تفت در این پیام با بیان این که ایجاد ارتباط و تعامل در عصر کنونی از جمله ضروریات توسعه همه جانبه محسوب می شود افزوده است: اهمیت این مساله تا بدانجاست که نمی توان جامعه ای پیشرو بدون داشتن ارتباطات سالم و دوسویه را متصور شد که بی شک نقش ارتباطات و روابط عمومي در این مقوله، نقشی مهم، حساس و غيرقابل انكار است.

دهقان با اشاره به اقدامات خوب صورت گرفته طی سالهای اخیر به ویژه در حوزه روابط عمومی های استان یزد ادامه داده است: اطلاع رساني شفاف، مبارزه با فضاسازی منفی، تبلیغات سازنده و توجه به جنبه هاي اميد بخش داده پردازی عمومی نیز از جمله اموري است كه به واسطه آن  می توان در مسیر توسعه پایدار و همه جانبه گام نهاد و روابط عمومی ها در این رابطه مسئولیت خطیری را بر دوش گرفته اند.

وی در پایان ضمن گراميداشت روز ارتباطات و روابط عمومي، موفقيت روزافزون همه اساتيد،كارشناسان و فعالان اين عرصه را از خداوند منان مسئلت نموده است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا