یزدفردا:كارگران خدمات شهری شهرداریهای استان یزد با استاندار دیدار كردند.

 به گزارش یزدفردا،"محمد رضا فلاح زاده" روز چهارشنبه در این دیدار با قدردانی از نیروهای خدوم بخش خدمات شهری شهرداریهای استان یزد، گفت: تمام زیبایی یك استان،شهرستان و شهر مرهون خدمت خوب،خالصانه و دلسوزانه نیروهای خدمتكار شهرداریها است .

 

وی با بیان اینكه "عزت از آنِ خداوند، رسول خدا و مومنین است" افزود: تمام مردم بایستی هرچه احترام و انسانیت دارند را تبدیل به عشق و محبت كرده و سرازیر چهره های نورانی خدمتكاران كنند.

 

عالی ترین مقام اجرایی استان ، با اشاره به حدیث "النظافه من الایمان " اظهار داشت: شما در حوزه ای وارد شده اید كه نه تنها ایمان شما ، بلكه ایمان مردم آن شهر سنجیده می شود و كار پرثوابی را انتخاب كرده اید.

 

فلاح زاده تصریح كرد: عزیز ترین قشر، خدمتكاران خدمات شهری شهرداریها هستند.

 

استاندار یزد با اشاره به ماجرای بوسه رسول اكرم اسلام(ص) بر كف دستان سعد انصاری، خاطرنشان ساخت: بر اساس روایات، دستی كه برای كسب رزق و روزی حلال تلاش كند، آتش به آن نمی رسد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به برخی از مشكلات و سختیهای كار نیروهای خدمات شهرداریها، بر قرارگرفتن پرداخت حقوق كارگران این بخش در اولویت اصلی كار شهرداریها تاكید كرد.

 

این مقام مسئول همچنین از زحمات و تلاشهای ویژه این قشر در ایام نوروز امسال و توجه شهرداریها به فضای سبز تشكر و قدردانی كرد.

 

فلاح زاده در ادامه خطاب به شهرداران، خواستار آسان سازی شرایط اعطای پروانه های ساخت و ساز برای كاهش قانون گریزیها در این زمینه شد.

 

در ابتدای این دیدار شهردار یزد، مهم ترین بخش فعالیت شهرداریها را حوزه خدمات شهری دانست و از فعالان این بخش قدردانی كرد.

 

"محمد رضا عظیمی زاده" با اشاره به تلاشهای بی شائبه كارگران خدمات شهری، گفت: اولویت یك شهرداریهای استان، توجه به بخش خدمات شهری است.

 

در پایان، استاندار یزد به سئوالات مطرح شده پاسخ داد و در زمینه درخواستهای این افراد دستوراتی صادر كرد.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا