همایش دبیران ستاد اقامه نماز سراسر كشور روز پنج شنبه در روستای بنادك السادات آغاز به كار كرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، " محمد رضا فلاح زاده " در این همایش، اهمیت برپایی نماز در دین اسلام را یادآور شد و افزود: اگر در حوزه حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی بخواهیم قدمی برداریم كه در راستای عدالت باشد مقوله نماز اولویت دارد.

استاندار یزد حضور و استفاده از عالمان، بكارگیری نخبگان و بهره برداری از سرمایه های اجتماعی را از دیگر راهكارهای تحقق حماسه سیاسی عنوان كرد.

وی در ادامه از برگزاری جلسات ستاد اقامه نماز استان با حضور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار یزد خبر داد و افزود: كلیه دستگاه های اجرایی استان با حضور در جلسات ستاد اقامه نماز استان تلاش های خود را تشریح می نمایند.

فلاح زاده همچنین با اشاره به اهمیت حضور پر شور جوانان در مساجد، خاطر نشان ساخت: این رویداد بروز ایده های نوین فرهنگی و علمی را بدنبال دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به كسب رتبه ششم استان یزد در حوزه صنعت، رتبه هفتم كشور از لحاظ صادرات غیر نفتی و ... به تشریح اقدامات صورت گرفته در استان یزد پرداخت.

دبیر ستاد اقامه نماز استان نیز به ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در ستاد اقامه نماز استان پرداخت.

حجت الاسلام و المسلمین" علی حبیبیان " از تشكیل 3 كارگروه ادارات، فرهنگی و كارخانجات در این ستاد خبر داد و گفت: برنامه ریزی جهت حضور دانش آموزان در نمازجمعه و حضور مدیران استان در نماز مدارس از دیگر اقدامات این ستاد می باشد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا