فرماندار در نشست ستاد انتخابات شهرستان تفت با اشاره به اهمیت حضور گسترده و باشکوه مردم در پای صندوق های رای تاکید کرد: امیدواریم انتخابات 24 خردادماه، همچون سایر انتخابات، صحنه حضور باشکوه و گسترده مردم و نقطه عطفی در تاریخ درخشان انقلاب شکوهمند اسلامی شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری تفت، "ابوالقاسم دهقان" در ابتدای این نشست با بیان این که 24 خرداد ۱۳۹۲ صحنه برگزاری دو انتخابات مهم و سرنوشت‎ساز برای میهن عزیز اسلامی است اظهار داشت: یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا نه‎تنها در تحولات کشور بلکه در تحولات منطقه و جهان نیز تاثیرگذار است.

دهقان با تاکید بر رعایت دقیق قانون در مراحل مختلف برگزاری انتخابات افزود: هدف مجریان برگزاری انتخابات قانونمند و سالم است و همه مسئولان با جدیت در این راستا گام بر می دارند.

فرماندار تفت با اشاره به این که برگزیدگان مردم در هر دو عرصه ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا تاثیر مهمی در آینده میهن عزیز اسلامی خواهند داشت افزود: انتظار می رود مردم با بررسی دقیق در جهت انتخاب افراد اصلحی گام بردارند که دلسوز مردم، ولایتمدار، متدین، متعهد، کاردان و پاسدار حقیقی اسلام و انقلاب باشند.

یادآور می شود در این نشست پیرامون تعداد شعب سیار و ثابت اخذ رای و فراهم نمودن شرایط مناسب و آسان برای اخذ رای مردم بحث و تبادل نظر صورت پذیرفت و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا