استاندار يزد گفت : حضور بانوان ورزشكار در ميادين ملي و بين المللي با حجاب اسلامي، ‌افتخار بزرگي است.

به گزارش روابط عمومی اداره كل ورزش و جوانان استان یزد ، محمدرضا فلاح زاده در جشنواره زنان فاطمی ضمن تبریك میلاد با سعادت حضرت فاطمه الزهرا(س) و روز زن گفت : زنان ركن اساسی خانواده‌ها هستند و باید با الگوپذیری از حضرت زهرا (س) به تربیت فرزندان نیكو پرداخته و خود را به زیور تقوا، حجاب و عفاف بیارایند و خود را به فضایل اخلاقی ایشان آراسته كنند.

وی افزود : اگر الگوی زندگی افراد در جامعه، الگوهای اسلامی و فاطمی باشد، بسیاری از مشکلات ومعضلات برطرف خواهد شد.

استاندار یزد با بیان اینکه بانوان نقش بسزایی در تربیت نسلی شاداب و سالم دارند، تصریح كرد : خوشبختانه با گسترش فعالیت های ورزشی شاهد حضور بیشتر بانوان در میادین ورزشی هستیم.

فلاح زاده  تاكید كرد : بانوان باید با رعایت حجاب اسلامی در میادین مختلف ورزشی حضور یابند و الگویی بی نظیر برای دیگر بانوان باشند.

وی حضور بانوان و دختران ورزشکار با رعایت حجاب اسلامی در میدانهای ملی و بین المللی را اقدامی مهم و با ارزش خواند و افزود : همه باید قدردان زنان ورزشکاری باشند که با حجاب و متانت و وقار در میدانهای بین المللی ورزشی حاضر می شوند.

لازم به ذكر است : جشنواره زنان فاطمی با حضور فلاح زاده استاندار یزد ، دشتی معاون سیاسی امنیتی استاندار و دهقان مدیركل ورزش و جوانان استان و جمعی از زنان ورزشكار امروز یازدهم اردیبهشت ماه در سالن ورزشی شهید صدوقی یزد برگزار شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا