رییس فدراسیون هندبال کشور گفت: ورزش هند بال استان یزد با توجه به اقدامات قابل تقدیری که انجام شده پیشرفت و موفقیت خوبی داشته است .

به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان یزد، رییس فدراسیون هندبال کشور روز سه شنبه دهم ارديبهشت ماه در دیدار با مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد ، گفت: ورزش هندبال استان یزد با توجه به اقدامات قابل تقدیری که انجام شده پیشرفت و موفقیت خوبی داشته است.

 جلال کوزه گری افزود: خوشبختانه در مدیریت جدید هیئت هندبال استان با توجه به همدلی و همکاری مضاعفی که ایجاد شده ، روند رو به پیشرفت و تعالی ورزش هندبال استان یزد تسریع و شتاب گرفته است.

 وی ادامه داد: هیات های هند بال استانها بازوان فدراسیون هستند وتلاش مجموعه استانها ی کشور باعث می شود مسیر پیشرفت ورزش هندبال کشور درعرصه های داخلی و بین المللی سرعت گرفته و راحت تر شود.

 رییس فدراسیون هندبال کشور گفت : اگر در هیات های هندبال استان ها همچون استان یزد ،برنامه ریزی صحیح و اصولی در عرصه رشد وپیشرفت این رشته ورزشی انجام شود ، شاهد ثمرات بسیار مثبتی برای ورزش کشور خواهیم بود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد نیز دراین نشست گفت: مجموعه ورزش استان یزد اهداف بزرگی را دنبال می کند و ضمن فراهم سازی امکانات درحد توان، برنامه مشخصی را تدوین و اجرایی نموده است.

عباس دهقان افزود: تدوین سند چشم انداز ورزش استان و اجرایی شدن برنامه های پیش بینی شده بر اساس اصول کارشناسی و تلاش جهت حمایت هر چه بیشتر از ورزشهای پر طرفدار و مورد توجه همه اقشار جامعه از جمله ورزش هندبال از دیگر اقدامات ورزش و جوانان استان یزد است.

وی افزود: مجموعه ورزش هندبال استان یزد فعالیت های چشمگیری داشته که امید است با تلاش و همراهی بسیار خوبی که در کادر مدیریت این ورزش در استان وجود دارد شاهد موفقیت بیشتر این ورزش در استان باشیم.

رئیس هیئت هندبال استان یزد نیز در این نشست گفت: استفاده از نظرات صاحب نظران و پیشکسوتان هندبال به عنوان یکی از اقدامات و برنامه های این هیئت بوده و هست.

ابوالفضل خوشنویس ،افزود: ورزش هندبال استان یزد با توجه به همدلی و همراهی که بین تمامی اعضای خانواده هندبال در استان وجود دارد ،انشا الله افق بسیار روشن و درخشانی را خواهد داشت.

 وی ادامه داد: برگزاری لیگ هندبال نوجوانان استان برای اولین بار، کلاس توجیهی مربیان استان در محل آکادمی هندبال ،برگزاری مسابقات هندبال ساحلی استان،اعزام هندبالیست ها ی یزدی به رقابت های کشوری و برگزاری دوره های متعدد آموزشی از جمله اقدامات انجام شده و در دست اقدام هیئت هندبال استان یزد است.

رئیس هیئت هندبال استان یزد گفت: برگزاری دوره آموزشی مربیگری درجه 3 ویژه آقایان، برگزاری کلاس ارتقا مربیگری درجه 3 به 2 بانوان، برگزاری دوره دانش افزایی مربیگری استان ویژه بانوان، برگزاری کلاسهای آکادمی هندبال بصورت منظم در طول سال، برگزاری کلاسهای آموزش زبان انگلیسی تخصص هندبال درشش ماهه اول سال از دیگر برنامه های هیات هندبال در سال جاری است.

 خوشنویس اظهار داشت : برگزاری مسابقات مدارس هندبال استان، برگزاری مسابقات جوانان استان ویژه آقایان، برگزاری مسابقات دسته سه باشگاههای استان، برگزاری مسابقات نونهالان استان، برگزاری دومین لیگ هندبال نوجوانان استان و برگزاری مسابقات کشوری در استان ویژه آقایان و بانوان از دیگر برنامه های پیش بینی شده این هیات در سال جاری است .

در پایان این نشست که با حضور اعضای هیئت رئیسه و مسئولان کمیته های هیئت هندبال استان یزد برگزار شد هر یک از حضار مواردی را بیان نمودند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا