سرپرست فرمانداری بهاباد به مناسبت روز جهانی كارگر پیامی صادر كرد

سرپرست فرمانداری بهاباد با صدور پیامی از تلاش های بی وقفه كارگران تقدیر و تشكر كرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بهاباد، در این پیام آمده است:

كار، نماد عزت و بالندگی فرد و جامعه و وسیله حفظ آبروست و هر جامعه ای كه اهل كار، چه فكری و چه بدنی باشد، بهروزی و پیروزی اش تضمین خواهد شد.

كارگر از دیدگاه اسلام بسیار محترم و ارزشمند است. ارزش كار كارگر به اندازه ایست كه رسول گرامی اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم) دست كارگری را كه بر اثر كار و فعالیت ورم كرده بود، بلند كردند و فرمودند: «این دستی است كه هیچگاه آتش جهنم آن را نمی سوزاند؛ این دستی است كه خدا و رسولش آن را دوست می دارد. كسی كه از دسترنج خود روزی اش را فراهم كند، خداوند با نظر رحمت به او می نگرد.»

بی‌تردید رمز پیشرفت و توسعه پایدار كشور در تجلی استعدادها و سرمایه های انسانی كارآمد، پرتلاش، باشور و نشاط و خلاق می باشد كه كارگران به عنوان نیروی محركه چرخه اقتصاد، نقش برجسته و ویژه‌ای در این عرصه دارند.

اینجانب ضمن ارج نهادن به زحمات تلاش‌گران عرصه جهاد اقتصادی كشور، فرا رسیدن روز جهانی كار و كارگر را به جامعه كارگری زحمتكش كه با خلاقیت و تلاش شبانه‌روزی خود زمینه توسعه و آبادانی همه‌جانبه شهرستان را فراهم می‌نمایند تبریك گفته و با آرزوی توفیق و سربلندی همه این عزیزان، امیدوارم در «سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» با حرکت جهادگونه این قشر عظیم و با خلاقیت و نوآوری شاهد پیشرفت روزافزون ایران سرافراز اسلامی باشیم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا