فرماندار تفت با صدور پیامی فرا رسیدن 11 اردیبهشت ماه، روز جهانی کار و کارگر را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری تفت،"ابوالقاسم دهقان" در این پیام از كار به عنوان سنبل آبرومندي، سربلندي و عزت فرد یاد کرده و آورده است: ترويج فرهنگ كار ، تلاش، كوشش و جنبش و حركت مي تواند تضمين كننده سعادت و پيشرفت هر جامعه اي باشد.

فرماندار تفت افزوده است: رمز پيشرفت و توسعه پايدار يك كشور و يك تمدن در تجلي استعدادها و سرمايه انساني ساعي و كارآمد، قوت و قدرت جسم، شور و نشاط و اميد، انديشه خلاق و نبوغ سرشار است و كارگر به عنوان نيروي محركه چرخه اقتصاد نقش برجسته و ويژه‌‏اي در اين عرصه به خصوص در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) به سال" حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی" نامگذاری شده است، دارد.

دهقان ادامه داده است: بي جهت نيست كه معمار كبير انقلاب اسلامي، حيات يك ملت را مرهون كار و كارگر برشمرده و مي فرمودند: چرخ عظيم جوامع بشرى ، با دست تواناى كارگران در حركت و چرخش است. مقام معظم رهبري(مدظله العالي) نيز در همين رابطه تاكيد مي فرمايند: استقلال ملت و كشور، به تلاش و زحمت كارگران بستگي دارد.

 

فرماندار تفت در پایان ضمن گراميداشت ياد و خاطره همه شهداي والامقام کارگر، اين روز را به تمام کارگران خدوم و زحمت کش به ویژه کارگران پرتلاش شهرستان تبريك گفته است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا