نشست هیات اجرایی انتخابات شهرستان تفت به ریاست فرماندار و با حضور سایر اعضاء در محل دفتر فرماندار تفت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری تفت، "ابوالقاسم دهقان" در ابتدای این نشست با اشاره به استقبال خوب مردم برای کاندیداتوری در چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان تفت گفت: ثبت نام حدود 730 نفر در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان، نشان از شور و اشتیاق بالای مردم برای مشارکت در عرصه های عمران و آبادانی این خطه از میهن عزیز اسلامی است.

فرماندار تفت حضور مناسب مردم برای کاندیداتوری انتخابات شوراهای اسلامی را گام نخست خلق حماسه سیاسی در کشور عنوان کرد و گفت: مردم غیور ایران اسلامی بارها نشان داده اند که در مقاطع حساس، با بصیرت و آگاهی بالا به صحنه آمده و جهانیان را به حیرت و تحسین وا می دارند.

وی انتخابات پیش رو را عرصه دیگری برای نمایش حماسه عظیم سیاسی مردم ارزیابی کرد و ادامه داد: بی شک مشارکت بالای مردم در انتخابات مصونیت کشور و امنیت پایدار را به ارمغان آورده و زمینه را برای خلق حماسه اقتصادی در کشور فراهم می آورد.

دهقان تاکید کرد: ایمان داریم که مردم میهن عزیز اسلامی بار دیگر برگ درخشانی را در تاریخ پرتلالو انقلاب اسلامی به ثبت خواهند رساند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اهمیت جایگاه هیات های اجرایی در برگزاری سالم و قانونمند انتخابات اظهار داشت: اعضای هیات های اجرایی مکلفند در چارچوب قوانین به وظایف قانونی خویش عمل نمایند و در انجام وظایف خود تنها رضای خداوند متعال و اجرای دقیق مقررات را مدنظر قرار دهند.

دهقان بر اشرافیت کامل اعضاء بر قانون انتخابات تاکید کرد.

در ادامه این نشست اعضاء به بیان دیدگاهها و نکته نظرات خود پرداختند و تصمیمات لازم اتخاذ شد. 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا