تاج زاده: «گروه احمدی نژاد نیز حق دارند رای آورترین نامزد خود را به صحنه بفرستند و شورای نگهبان حق ندارد و نمی تواند صلاحیت مشایی را رد كند. »

 

هرچه زمان سپری می شود هم پوشانی و هم داستانی طیفی از فتنه گران با حلقه انحرافی پررنگ تر می شود.

 

در یكی از تازه ترین نمونه ها از این روند مصطفی تاج زاده نوشته ای به بیرون زندان ارسال كرده كه در رسانه های ضد انقلاب از جمله در سایت کلمه، منتشر شده وی ضمن اینكه ادعا می كند ماه پیش رو ماه راستی آزمایی حاكمیت است، از صلاحیت مشایی دفاع كرده است. تاج زاده با بیان اینكه در این ماه، ماه راستی آزمایی جناح حاكم است می افزاید: مشخص می شود كه آیا مخالفت با استفاده از انتخابات آزاد به دلیل جلوگیری از سوءاستفاده دشمن مطرح شده یا این اقدام زمینه ساز برپایی انتخاباتی مهندسی و فرمایشی است.

 

رییس ستاد انتخابات دولت اصلاحات،  ضمن «استبدادی و برده داری» خواندن جمهوری اسلامی خواستار تایید صلاحیت نامزد فتنه گران «برای حل مشكلات كشور» شده و سپس به فراز اصلی می رسد: انتخابات حماسی و 50 میلیونی مستلزم تأیید صلاحیت همه كسانی است كه حاضرند در چارچوب قانون اساسی فعالیت كنند. گروه احمدی نژاد نیز حق دارند رای آورترین نامزد خود را به صحنه بفرستند و شورای نگهبان حق ندارد و نمی تواند صلاحیت مشایی را رد كند. تاج زاده  در ازای این اظهارنظر از احمدی نژاد و دولت وی خواست صلاحیت نامزدهای جریان اصلاح طلب را در انتخابات شورا تایید كند.

 

یادآور می شود ادعای حماسه 50 میلیونی كه از سوی احمدی نژاد نیز عنوان شده، متضمن مشاركت 100درصدی است حال آن كه در انتخابات پر هیجان 4 سال پیش، مشاركت 85درصدی به عنوان یك ركورد بالا رقم خورد و معلوم نیست ایجاد چنین توقعات دور از واقع با كدام هدف صورت می گیرد.

 

اما درباره راستی آزمایی مورد نظر آقای تاج زاده باید تصریح كرد حقوق قانونی صرفاً متوجه افراد و گروه هایی است كه حدود قانونی را محترم شمرده و اصرار بر قانون شكنی و نقض حقوق عمومی نداشته باشند. با این فرض راستی آزمایی نهادهای قانونی ناظر بر شورای نگهبان این است كه با همه قانون شكنان و بدسابقه ها، با یك معیار برخورد كنند و از این جهت رد صلاحیت وابستگان به هر دو طیف فتنه و انحراف حتماً نظر آقای تاج زاده را برآورده خواهد كرد! همچنین باید گفت خلق حماسه برای جارو كردن عوامل انحراف و فتنه و فساد است نه متضمن میدان دادن به آنها.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا