سم الله الرحمن الرحیم طبس به نظر ما به قدرت ب بسم لله تبدیل شد به مظهرا قتدر ملت ما طبس منطقه ایست که در او خلائق عجیبی وجود دارد

مایه تعجب است که چطور شیطان عناصر خود را به مسلخ طبس اورد طبس قبل از اینکه صحنه نبرد دو انسان امریکایی  و ایرانی باشد صحنه نبرد میان شیاطین و ملائک بود. و شیطان به نظر من بزرگترین اشتباهش این بود که طبس را انتخاب کرد چون طبس قلعه ملائکه اللهی و خلق قدرتمند عالم وجود است .
    طبس مصداقی است از خوی تجاوز گری امریکا اینکه انها چقدر ملت ما و کشور ما را کوچک شمارده اند که با صد نفر یا اندکی بیشتر به ملت ما و کشور ما حمله کند انسان وقتی که این جریان طبس را نگاه میکند متعجب میشه که چطور اکادمی های  نظامی غربی چنین کوچک انگارانه نسبت به ملت قهرمان ما نگاه میکنند در حالی که ملت ما ملت قهرمانی است . ملتی که یک سرباز آن دویست نفر را به گروگان میگیرد  چطور آنها با دیویست نفر به ملت غیور و کشور بزرگ ما را به تخریب بکشانند.
    طبس مصداقی است از ضرورت پایداری ما بر مواضعمان بر سر مسئله انرژی هسته ای امریکا اگر کوچکترین فرصتی پیدا کنند به ملت و کشور ما حمله خواهند کرد. طبس یک سند تمام عیار این موضوع است.
    باید در طبس همانند مناطق جنوبی که پایگاه های زیارتی ایجاد شده است باید در طبس مکان های گردشگری پدید آید و برای  همیشه تاریخ اسناد و مدارک امریکایی ها و تحقیر آنها  توسط شن ریزه ها ایجاد شود.
    ما در جریان طبس طلب وصول نشده ای  داریم و ما در آینده چند تسویه حساب جدی با امریکایی ها داریم  که هنوز وصول نشده است که یکی از آنها طبس است. و این بنا نباید باشد که ملتی به ملت دیگری حمله کند و این تهاجمش بی پاسخ باشد پاسخ باید قطعی و جدی داده شود که متاسفانه هنوز داده نشده است.
    نکته آخر اینکه محروم ترین نقطه جنوب  شرق کشور  قدرتمند ترین است و اگر در این جا آبادانی باشد خواهیم دید پیش خواهد امد و من امیدوارم که طبس به یک  نقطه استراتژیک و آباد تبدیل شود. انشالله

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا